| کد خبر: 269221 |

حضور ۱۲۰ شرکت در نخستین نمایشگاه صنعت هوایی پیام

مشاور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام با بیان اینکه ۱۲۰ شرکت در نخستین نمایشگاه صنعت هوایی پیام حضور دارند، گفت: حدود ۵۰ درصد از این شرکت ها دانش بنیان هستند.

تین نیوز

مشاور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام با بیان اینکه ۱۲۰ شرکت در نخستین نمایشگاه صنعت هوایی پیام حضور دارند، گفت: حدود ۵۰ درصد از این شرکت ها دانش بنیان هستند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، اکبر قنبرپور روز چهارشنبه ۱۶ اسفند در آیین افتتاح نخستین نمایشگاه صنعت هوایی پیام با اشاره به استقبال خوب شرکت های دانش بنیان برای حضور در این نمایشگاه در حوزه نمایشی اظهار کرد: بخش دیگر نخستین نمایشگاه صنعت هوایی پیام در حوزه جانبی از جمله تجربه فناوری است که با هدف آشنایی دانش آموزان و دانشجویان با فناوری های صنعت هوایی در نظر گرفته شده است.

وی با بیان این که برای اصحاب رسانه نیز فضای مجزایی در نظر گرفته شده است، گفت: بخش دیگر در حوزه نمایشی است که در کنار استاتیک شو، هر روزه از ساعت ۱۱ تا ۱۷ نمایش های هوایی نیز اجرا خواهد  شد.

مشاور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان این که در این بخش شاهد پروازهای نظامی و هواپیماهای سبک و فوق سبک خواهیم بود، گفت: پیش بینی ما بر این است که در روزهای برگزاری نخستین نمایشگاه صنعت هوایی پیام ۴۰ هزار نفر از این نمایشگاه بازدید کنند.

قنبرپور در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهداف برگزاری این نمایشگاه در فرودگاه بین المللی پیام، تاکید کرد: برگزاری رویدادی در حوزه هوا فضا در نزدیکی پایتخت به صورت دوسالانه و آشنایی مردم استان هایی از جمله البرز و تهران با ظرفیت های منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه است .

وی با بیان این که مردم از ظرفیت های خوبی که در این منطقه ایجاد شده است به خوبی آگاهی ندارند، گفت: این در حالی است که هیچ فضایی در استان هایی مانند البرز و تهران وجود نداشته که در مساحت سه هزار و ۶۰۰ هکتاری خود متشکل از تولید، ترانزیت و حمل و نقل و بازرگانی باشد.

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام افزود: پیام به عنوان نزدیک ترین منطقه ویژه به پایتخت بوده و با حضور صنعتگران و حمایت های سازمان هواپیمایی که تا کنون داشته، شاهد رشد همه جانبه در بین سه بخش تولید، ترانزیت و حمل و نقل و بازرگانی در این منطقه باشیم .

قنبرپور در ادامه با اشاره به حمایت های صورت گرفته از سوی استاندار البرز و نهادهای این استان برای برگزاری این رویداد ملی در پیام بیان داشت: هم چنین حمایت سازمان هواپیمایی و وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات موجب شد تا شاهد برگزاری این نمایشگاه در فرودگاه بین المللی پیام باشیم .

وی در بخش دیگری از سخنان خود به حمایت دولت سیزدهم و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام اشاره کرد و گفت: در طول دو سال و نیم گذشته و از زمان روی کار آمدن دولت سیزدهم حمایت های مالی صورت گرفته از این منطقه بیش از پنج برابر شده است .

قنبرپور ضمن تقدیر  از دستگاه های امنیتی و نظارتی در برگزاری نخستین نمایشگاه صنعت هوایی پیام افزود: مجموع این حمایت های موجب برگزاری این رویداد ملی شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.