| کد خبر: 259090 |

باید کارگروهی برای ارتقا ناوگان هوایی کشور تشکیل شود

یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: از نظر بنده برای رسیدگی به وضعیت کمبود بلیت، گرانی بلیت و تاخیرهای پروازهای داخلی لازم است کارگروه ویژه ای تشکیل شده تا شاهد ارتقای ناوگان هوایی کشور باشیم.

تین نیوز

یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: از نظر بنده برای رسیدگی به وضعیت کمبود بلیت، گرانی بلیت و تاخیرهای پروازهای داخلی لازم است کارگروه ویژه ای تشکیل شده تا شاهد ارتقای ناوگان هوایی کشور باشیم.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، علی آذری با اشاره به کمبود بلیت هواپیما در مسیرهای داخلی، بیان کرد: در حوزه ناوگان هوایی یک موضوع اصلی که با آن به عنوان یک چالش درگیر هستیم، بحث کمبود هواپیما و فرسودگی این ناوگان است. اما انتظار می رود شرکت های هواپیمایی این وضعیت را مدیریت کنند. گشایش های بین المللی و خنثی سازی تحریم ها می تواند نقشی در ترمیم ضعف هایی که در بخش های مختلف توسعه داریم، ایفا کند.

وی در ادامه اظهار کرد: اما کمیسیون عمران موضوع کمبود بلیت‌ ها را دنبال خواهد کرد، اما یکی از دلایل عمده کمبود بلیت‌ ها فرسودگی ناوگان هوایی بوده اما قطعا باید مدیریت داخلی نیز انجام شود. ما یک شورای عالی هواپیمایی در کشور داریم که قوانین ما نیز بحث تعیین نرخ بلیت پروازها را از جمله وظایف این شورا تلقی می کند، اما از نظر بنده باید یک کارگروهی تشکیل شود تا موضوع کمبود بلیت هواپیما، گرانی بلیت هواپیما و تاخیرهای پروازها را که عاملی برای ایجاد نارضایتی در مردم شده است با جدیت بررسی کند.

نماینده مردم قوچان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: از طرف دیگر تمرکز مجلس نیز بر این است که ناوگان هوایی کشور ساماندهی شود. اما از نظر بنده اگر بخواهیم ناوگان هوایی کشور را ارتقا دهیم لازم است که یک کارگروهی ویژه تشکیل شود. باید بر خرید هواپیماهای جدید نیز تمرکز صورت گیرد. اخیرا نیز در زمینه خرید هواپیما نیز گام هایی برداشته شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.