| کد خبر: 169958 |

عضو کمیسیون عمران:

◄ تجمیع ایرلاین‌ها کاهش تاخیرهای پروازی در پی خواهد داشت

یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی به سه عامل اصلی تاخیرها اشاره کرد و گفت: تجمیع ایرلاین‌ها می‌تواند راه‌حل مناسبی برای کاهش تاخیرهای پروازی باشد.

تین نیوز

یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی به سه عامل اصلی تاخیرها اشاره کرد و گفت: تجمیع ایرلاین‌ها می‌تواند راه‌حل مناسبی برای کاهش تاخیرهای پروازی باشد.

سید ابوالفضل موسوی بیوکی در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس هوایی تین‌نیوز در خصوص مشکلات تاخیرهای پروازی عنوان کرد: مشکلات امکانات و زیرساخت‌ها در صنعت حمل‌ونقل هوایی، مدیریت فرودگاهی و شرکت‌های هواپیمایی سه عامل اصلی در بروز تاخیرهای پروازی هستند.

وی در ادامه مطلب فوق افزود: مشکلات و کمبود‌ها در این سه حوزه باعث شده تا شاهد تاخیرهای بسیاری باشیم.

عضو کمیسیون عمران مجلس به مشکلات ناوگان هوایی اشاره کرد و گفت: متاسفانه محدودیت و فرسودگی هواپیماها محدودیت‌هایی برای ناوگان هوایی در گرما و سرمای شدید و حتی گردوغبار ایجاد کرده است.

موسوی به توسعه زیرساخت‌های تاکید کرد و ادامه داد: زیرساخت‌های فرودگاهی باید توسعه پیدا کند و واگذار آن به بخش خصوصی می‌تواند در تسهیل و تسریع این مسئله کارساز باشد.

این نماینده مردم در مجلس دهم به تحریم مجدد صنعت هوایی اشاره داشت و این موضوع را یکی از دلایل تاخیرها دانست و افزود: اگر خرید هواپیما ادامه داشت و مجدد صنعت هوایی کشور تحریم نمی‌شد شاهد کاهش تاخیر پروازها در راستای توسعه و نوسازی ناوگان هوایی کشور بودیم.

او بحث مدیریتی یکی از عوامل تاخیرها عنوان کرد و گفت: تجمیع ایرلاین‌ها می‌تواند به عنوان یک پیشنهاد عنوان کرد و راه‌حل مناسبی برای کمک به شرایط موجود در صنعت حمل‌ونقل هوایی کشور است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • x733 1 0

    مالکیت خصوصی و حق اشخاص بر شرکتهایی و که تشکیل دادن به رسمیت میشناسین یا نه! چون اگه این و بدونی دیگه دولتی و دستوری فکر نمیکنی! نهایتا میتونی این رو به سرمایه گذار در این صنعت پیشنهاد بدی تمام

  • mohammad akef 0 0

    با سلام این قضایا چند ساله هست. به شرکتهای خصوصی نه ارز بهشون بدین نه به نرخ بلیطشون کار داشته باشید
    با تشکر عاکف