| کد خبر: 169500 |

◄ لغو پروازهای شرکت اتریشی به بهانه مشکلات پروازی در اروپا

روز گذشته هواپیمایی اتریشی «آسترین» در بیانیه‌ای اعلام کرد که ارائه خدماتش در شهرهای اصفهان و شیراز را به دلیل وضعیت اقتصادی ایران متوقف خواهد کرد.

تین نیوز

روز گذشته هواپیمایی اتریشی «آسترین» در بیانیه‌ای اعلام کرد که ارائه خدماتش در شهرهای اصفهان و شیراز را به دلیل وضعیت اقتصادی ایران متوقف خواهد کرد. 

در همین رابطه رضا بدیعی‌فر مدیرکل فرودگاه شیراز ضمن تائید این خبر به خبرنگار این شبکه خبری گفت: این شرکت هواپیمایی از چندی پیش موضوع توقف پروازهایش به شیراز را به این فرودگاه اعلام کرده بود.

وی در ادامه افزود: دلیل توقف این پروازها ظاهرا به دلیل مشکلات این شرکت هواپیمایی در خارج از کشور بوده است.

بدیعی‌فر خاطرنشان کرد: این شرکت اعلام کرده است به دلیل یک‌سری مشکلاتی که در پروازهای اروپا و کانادا داشته تصمیم به این کار گرفته است.

مدیرکل فرودگاه شیراز با اشاره به اینکه این شرکت اتریشی به غیر از شیراز تصمیم دارد پروازهای خود را از اصفهان هم متوقف کند، بیان کرد: آسترین هفته‌ای چهار پرواز از فرودگاه شیراز انجام می‌داد که از سپتامبر این پروازها را قطع خواهد کرد.

بدیعی‌فر با تاکید بر اینکه استقبال خوبی از پروازهای اتریش انجام گرفته بود، تصریح کرد: لغو این پروازها به دلایل مسائل اقتصادی و تحریم‌ها نبود.

به گزارش تین‌نیوز، شرکت هواپیمایی آسترین از 11 تیرماه سال 96 پرواز شیراز-اتریش را آغاز کرد که با گذشت حدود یک سال قصد دارد این پروازها را در آینده نزدیک متوقف کند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.