| کد خبر: 164837 |

◄ اعلام گزارش نهایی سقوط هواپیمای آسمان در آینده نزدیک

معاون حقوق عامه دادستان کل کشور از اعلام گزارش نهایی حادثه سقوط هواپیمای آسمان، در آینده نزدیک خبر داد و گفت: اطلاعات جعبه سیاه هنوز به‌صورت کامل بازخوانی نشده است.

تین نیوز

معاون حقوق عامه دادستان کل کشور از اعلام گزارش نهایی حادثه سقوط هواپیمای آسمان، در آینده نزدیک خبر داد و گفت: اطلاعات جعبه سیاه هنوز به‌صورت کامل بازخوانی نشده است.

به گزارش تین‌نیوز، محمدجواد حشمتی گفت: هنوز اطلاعات جعبه سیاه به‌طور کامل بازخوانی نشده  است و در حال تبادل اطلاعات با شرکت سازنده هواپیما و گروه‌های تخصصی در حال پیگیری است . ان‌شاء‌الله گزارش نهایی در این خصوص در آینده نزدیک تهیه می‌شود.

او به‌به گزارش اولیه سانحه هوایی اخیر اشاره کرد و گفت: گزارش اولیه سانحه هوایی پرواز تهران-یاسوج که توسط سازمان هواپیمایی کشور منتشر شد که تقریباً گزارش جامع و کاملی هم بود.

معاون حقوق عامه دادستان کل کشور در ادامه گفت: پرونده قضایی این سانحه  در جریان است اما هنوز گزارش نهایی آماده نشده که ان‌شاء‌الله در آینده نزدیک تهیه می‌شود.

حشمتی گفت: امدادگران همچنان مشغول تجسس برای باقیمانده اجساد هستند اما مشکلی اصلی سردی هوا و عدم ثبات  آب‌وهوا در ارتفاعات است.

به گزارش تین‌نیوز، او در ادامه به عملیات تشخیص هویت اشاره کرد و گفت:: سازمان امداد و نجات هلال‌احمر در تلاش است تا  اجساد این حادثه کشف و تحویل پزشکی قانونی شود و بعدازآن، عملیات تشخیص هویت آغاز می‌شود. در حال حاضر نیز عملیات مربوط به تشخیص هویت اجساد تحویل داده‌شده قبلی در حال انجام است.

 

 

 

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.