| کد خبر: 162845 |

◄ «اینگام» را با همکاری بهترین فرودگاه‌های اروپا اجرا می‌کنیم

برای اجرای طرح تربیت نسل آینده مدیران فرودگاه‌های ایران در تراز جهانی از همکاری بهترین فرودگاه‌های اروپا استفاده می‌کنیم.

تین نیوز

رئیس اتحادیه فرودگاه‌های منطقه اروپا در حاشیه امضای قرارداد طرح تربیت نسل آینده مدیران فرودگاه‌های ایران در تراز جهانی (اینگام) میان این شورا و شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران گفت: برای اجرای این طرح از همکاری بهترین فرودگاه‌های اروپا استفاده می‌کنیم.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، میکائیل آنتونیوس کرکلوح عضو اتحادیه بین‌المللی فرودگاه‌ها (ACI) و رئیس اتحادیه فرودگاه‌های منطقه اروپا در حاشیه امضای قرارداد طرح تربیت نسل آینده مدیران فرودگاه‌های ایران در تراز جهانی، در گفت‌وگو با روابط‌عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران گفت: برای فرودگاه‌های اروپا علم و دانش بسیار اهمیت دارد و روابط نزدیکی میان مراکز هوانوردی و فرودگاه‌ها با مراکز علمی و دانشگاهی وجود دارد.

رئیس اتحادیه فرودگاه‌های منطقه اروپا با ابراز خرسندی از اعتماد مدیران ارشد فرودگاهی کشورمان به این اتحادیه برای تربیت نسل جدید مدیران فرودگاهی افزود: فرودگاه‌های اروپا وجهه خوبی در جهان دارند و از این فرودگاه‌ها درخواست مشاوره می‌شود. برای اجرای طرح تربیت نسل آینده مدیران فرودگاه‌های ایران در تراز جهانی از همکاری بهترین فرودگاه‌های اروپا استفاده می‌کنیم.

در مراسم امضای قرارداد ارائه خدمات آموزش‌های تخصصی و اختصاصی فرودگاهی و هوانوردی به‌منظور تربیت نسل آینده مدیران فرودگاه‌های ایران  که پیش از ظهر دیروز (یکشنبه) در ساختمان وزارت راه و شهرسازی برگزار شد، علاوه بر عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی، رحمت‌الله مه‌آبادی رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران و میکائیل آنتونیوس کرکلوح، عضو اتحادیه بین‌المللی فرودگاه‌ها (ACI) و رئیس اتحادیه فرودگاه‌های منطقه اروپا، غلامحسین باقریان، عضو هیئت‌مدیره و معاون عملیات فرودگاهی، محمدرضا امامی، معاون توسعه مدیریت و منابع، علی‌اکبر دلوریان زاده، مدیرکل آموزش و توسعه نیروی انسانی، علی سینجلی، رئیس اداره آموزش و برنامه‌ریزی نیروی انسانی فرودگاه‌ها از شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران حضور داشتند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.