| کد خبر: 162588 |

◄ اعتراض یک نماینده مجلس به لغو پروازهای فرودگاه سنندج

سید مهدی فرشادان نماینده مردم سنندج در مجلس با انتقاد از لغو پروازهای هما و آسمان به فرودگاه این شهر گفت: با حذف پروازهای این دو شرکت هوایی تنها 5 پرواز بین تهران و سنندج توسط شرکت قشم‌ایر انجام می‌شود.

تین نیوز

سیدمهدی فرشادان نماینده مردم سنندج در مجلس با انتقاد از لغو پروازهای هما و آسمان به فرودگاه این شهر گفت: با حذف پروازهای این دو شرکت هوایی تنها 5 پرواز بین تهران و سنندج توسط شرکت قشم‌ایر انجام می‌شود.

فرشادان کمبود ناوگان هوایی در استان کردستان را در کنار مسائل اقتصادی از مهم‌ترین مشکلات استان دانست و افزود: به دلایل واهی پروازها کنسل و به دلایل غیر کارشناسی مردم را در فرودگاه‌ها بلاتکلیف می‌گذارند که این کم‌کاری‌ها قابل‌چشم‌پوشی نیست.

این نماینده مجلس با اشاره به انجام پروازها به استان‌های هم‌جوار گفت: در شرایطی که از کمبود هواپیما سخن می‌گویند شاهد هستیم پرواز به استان‌های مجاور انجام می‌شود، در کل در مقام مقایسه با استان‌های هم‌جوار در تمام زمینه‌ها ازجمله راه‌آهن، راه هوایی و راه بین‌شهری بیشترین ظلم به استان کردستان می‌شود.

فرشادان تأکید کرد: جاده‌های این استان تبدیل به قتلگاه‌های انسانی شده است، در شرایطی که استان کردستان یک‌میلیون و 600 هزار نفر جمعیت دارند نیاز به اعتبارات جهشی دیده می‌شود.

به گزارش خانه ملت، عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس بابیان اینکه فرودگاه سنندج می‌تواند در جذب گردشگر کمک شایانی به اقتصاد کردستان کند، گفت: اما مسئولان هواپیمایی کشور و وزارت راه و شهرسازی نمی‌خواهند بیدار شوند و یا نمی‌خواهند صدای نمایندگان مردم کردستان را از تریبون مجلس بشنوند.

روز گذشته سازمان هواپیمایی کشوری از حذف پروازهای شرکت آسمان به سنندج خبر داد و علت آن را زمینگیربودن بخشی از ناوگان این شرکت اعلام کرد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.