| کد خبر: 156684 |

◄ Air Canada؛ بدون توقف

رییس بخش سفرهای هوایی شرکت هواپیمایی Air Canada با تاکید اینکه در حال گسترش خطوط پرواز داخلی خود هستیم از راه‌اندازی مسیرهای بدون توقف جدید خود را از ماه ژوئن خبر داد.

تین نیوز

رییس بخش سفرهای هوایی شرکت هواپیمایی Air Canada با تاکید بر اینکه در حال گسترش خطوط پرواز داخلی خود هستیم از راه‌اندازی مسیرهای بدون توقف جدید خود را از ماه ژوئن خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز، بنجامین اسمیت در تکمیل این خبر توضیح داد: مبدا یکی از این مسیرها تورونتو خواهد بود و به شهرهای نانایمو و کملوپس خواهد رفت. مسیر دیگر از مونترآل به ویکتوریا و بریتیش کلمبیا است. بلیط این پروازها از هم اکنون در سایت این شرکت هواپیمایی و عوامل فروش قابل خریداری است.

 امسیت با بیان اینکه به دنبال پاسخگویی نیاز روز افزون فصلی مسافران هستیم بر ارائه محصولات و خدمات متنوع و منعطفی تاکید و تشریح کرد: نیاز به خطوط هوایی داخلی در این فصل بیشتر معطوف به ونکوور و مناطق تامپسون اوکاناگان است. باعث افتخار ماست که به صورت بدون توقف پروازهایی از و به ویکتوریا، نانایمو و کملوپس داشته باشیم.

 لیزا بیر، وزیر گردشگری، هنر و فرهنگ با ابراز رضایت از این اتفاق گفت: «با این اتفاق سایر شهروندان کانادا بتوانند از ایالت‌های مختلف کشور دیدن کنند و ارتباط میان بریتیش کلمبیا و بخش مرکزی کانادا تسهیل می‌شود. مسیرهای جدید هواپیمایی کانادا کمک می‌کند که شهروندان کانادایی دسترسی بهتری به نقاط مختلف کانادا داشته باشند. همچنین چندی پیش این شرکت شش مسیر جدید را در سطح بین‌المللی معرفی کرد که از آغاز سال ۲۰۱۸ آغاز خواهند شد.

 

منبع: کجارو

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.