| کد خبر: 147351 |

مدیرعامل شرکت فرودگاه ها خبرداد

◄ درخواست روس‌ها از ایران برای دریافت خدمات وارسی پروازی

یکی از شرکت‌های روسی برای وارسی پروازی از شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران درخواست ارائه خدمات کرده است

تین نیوز

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی از امضا تفاهم‌نامه با معاونت علمی ریاست جمهوری خبر داد و گفت: این تفاهمنامه به منظور حمایت از بخش خصوصی و شتاب در توسعه صنعت هوانوردی خواهد بود.

به گزارش تین‌نیوز، رحمت‌اله مه‌ابادی با اشاره به برگزاری  نمایشگاه حمل و نقل هوایی «ایروپرشیا»، فضای به وجود آمده  را محل مناسبی برای تعامل و تقویت صنعت هوانوردی دانست و عنوان کرد: این نمایشگاه محل عرضه توانایی ها و از طرف دیگر رفع نیازهاست؛ شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در این نمایشگاه به عرضه توانایی ها و از سوی دیگر به دنبال پوشش نیازهای خود خواهد بود.

وی در این باره ادامه داد: در دو جنبه یعنی عرضه توانایی‌ها و رفع نیازها کارهای بسیار خوبی توسط همکاران ما در شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران صورت گرفته است و در مذاکرات با سایر فعالان و شرکت‌ها در حوزه صنعت هوانوردی نیازمندیهای خود را مطرح می کنیم و به دنبال رفع نیازهای خود هستیم.

مه‌ابادی با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه های بین المللی محلی برای تبادل اندیشه و تقویت شرکت ها و فعالان این حوزه است،بیان کرد: در حاشیه این نمایشگاه یکی از شرکت‌های روسی برای وارسی پروازی از شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران درخواست ارائه خدمات کرده است.

وی تصریح کرد: در کنار آن یک قرارداد همکاری به زودی با معاونت عملی ریاست جمهوری به جهت همکاری، حمایت از بخش خصوصی و شتاب در توسعه صنعت هوانوردی به امضا خواهیم رساند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.