| کد خبر: 135918 |

دو روی سکه پرواز هواپیمای قطری از آسمان ایران

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، با تاکید بر اینکه عبور هواپیماهای قطری از آسمان ایران ارزآوری مطلوبی برای ما دارد، گفت: با توجه به اینکه ایران جزیره امنی در منطقه است کشورهای بسیاری استفاده از آسمان و فرودگاه های ما را به مثابه فرصت طلایی می دانند.

تین نیوز

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، با تاکید بر اینکه عبور هواپیماهای قطری از آسمان ایران ارزآوری مطلوبی برای ما دارد، گفت: با توجه به اینکه ایران جزیره امنی در منطقه است کشورهای بسیاری استفاده از آسمان و فرودگاه های ما را به مثابه فرصت طلایی می دانند.

 

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به وضعیت ایرلاین های قطری پس از چالش های اخیر این کشور با تعدادی از کشورهای عربی که منجر به تحریم عبور هواپیماهای این کشور از آسمان عربستان سعودی، امارت متحده عربی، بحرین و مصر شده است، گفت: آن ها اسیر یک توطئه صهیونیستی- آمریکایی شده اند و ما از چنین دعواهایی خوشنود نبوده و به دنبال ایجاد آرامش در منطقه هستیم.

 

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه عبور پروازهای قطری از آسمان ایران فرصت مناسبی برای ما است، افزود: عبور هواپیماهای قطری از آسمان ایران به ارایه خدماتی از سوی ایرلاین های ایرانی منجر شده که به طور حتم عایدی خوبی برای ما به همراه دارد.

 

وی با تاکید بر اینکه به دست آوردن ترافیک هوایی و کسب درآمدی که از این طریق حاصل می شود بهترین نتیجه حضور ایرلاین های قطری در آسمان ایران است، تصریح کرد: ایران باید از این فرصت مطلوب با ارایه سرویس های بین المللی که توانمندی آن را دارد استفاده کند.

 

این نماینده مردم در مجلس دهم، با بیان اینکه باید از فرصت عبور هواپیماهای قطری از آسمان ایران در راستای ارزآوری مطلوب برای کشور استفاده کنیم، گفت: اگر قطر با کشورهای عربی اختلافی هم نداشت باز هم با توجه به امن بودن آسمان ایران بسیاری از کشورها خواهان برقراری ارتباط با ما هستند.

 

وی از آماده سازی زیرساخت های مورد نیاز برای عبور هواپیماهای قطری از آسمان ایران خبر داد و افزود: با توجه به اینکه ایران جزیره امنی در منطقه است کشورهای بسیاری استفاده از آسمان ما و همچنین فرودگاه های داخلی را به مثابه فرصت طلایی می دانند.

 

این نماینده مردم در مجلس دهم، سرعت گرفتن توسعه صنعت هواپیمایی با عبور هواپیماهای خارجی از آسمان ایران را نتیجه ای ملموس خواند و تصریح کرد: افزایش مراودات بین المللی از دیگر فواید عبور هواپیماهای قطری از آسمان ایران است.

 

وی ادامه داد: در زمان تحریم ها بسیاری از کشورها خود را از فرصت طلایی ارتباط با ایران منع کردند که اکنون به تبعات این موضوع رسیده اند از این رو باید منتظر حضور کشورهای دیگری همچون قطر برای گسترش روابط باشیم.

 

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: باید با دعوت از کشورهای مختلف جهت انجام پروازهای خود از آسمان ایران به فکر باز کردن پنجره های ارزآوری برای کشور باشیم

 

منبع: خبرگزاری خانه ملت

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.