| کد خبر: 127243 |

◄به دنبال ایجاد یک شهر فرودگاهی واقعی هستیم

تین‌نیوز| مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با بیان اینکه ما فرودگاه را فرصت می‌دانیم؛ تمام تلاش ما بر این است که فرودگاه امام (ره) هم به لحاظ خدمات‌رسانی و هم درآمدی اثری مطلوب در رشد و توسعه کشور داشته باشد، گفت: ما به دنبال تاسیس شهر فرودگاهی به معنای واقعی هستیم درهمین راستا بایستی فرهنگ شهر نشینی و اجتماعی در آن فرهنگ‌سازی شود.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، محمود نویدی در مراسم تجلیل از دست‌اندرکاران پروازی‌های نوروزی 96 فرودگاه بین‌المللی امام‌خمینی (ره) که صبح امروز (21 فروردین‌ماه) در هتل شهر فرودگاهی امام (ره) برگزار شد، طی سخنانی عنوان کرد: به اذعان همه کسانی که مسافر و بازدیدکننده فرودگاه بین‌المللی خمینی (ره) بودند، سال گذشته حال این فرودگاه به مراتب بهتر از سال‌های گذشته بود.

وی در همین رابطه ادامه داد: در طول یک ماه گذشته وزیر راه و شهرسازی دو بار از شهر فرودگاهی امام‌خمینی (ره) بازدید داشتند و در هر دو بازدید از عملکرد این فرودگاه ابراز رضایت کردند و تاکید داشتند که از همه همکاران مراتب تقدیر و قدردانی را از طرف بنده به عمل بیاورید.

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با بیان اینکه هدف ما احساس آرامش مسافران در این فرودگاه است، خاطرنشان کرد: ما باید پروژه‌ای تعریف کنیم که حال فرودگاه امام خمینی (ره) را خوب کنیم؛ در دوسال گذشته تا حدودی توانسته‌ایم در این رابطه به هدفمان برسیم.

نویدی با اشاره به اینکه فرودگاه مناسب‌ترین و بهترین مکانی است که می‌توان فرهنگ اسلامی را در آن پیاده کرد، افزود: کرامات اخلاقی، خدمت کردن کردن به مردم، رضایت‌مندی مردم و ... جزء فرهنگ اسلامی است که می‌توانیم در فرودگاه پیاده کنیم. زمان که این نکات در فرودگاه امام (ره) به خوبی اجرا شود می‌توانیم بگوییم موفق هستیم و تا رسیدن به هدف اصلی راه طولانی در پیش داریم.

وی با بیان اینکه رضایتمندی و خدمت کردن کردن به مردم حدی و مرزی ندارد، ابراز داشت: ما به دنبال تاسیس شهر فرودگاهی به معنای واقعی هستیم، در همین راستا بایستی فرهنگ شهرنشینی و اجتماعی در آن فرهنگ‌سازی شود.

نویدی تصریح کرد: ما فرودگاه را فرصت می‌دانیم؛ تمام تلاش ما این است که این فرودگاه هم به لحاظ خدمات‌رسانی و هم درآمدی اثری مطلوب در رشد و توسعه کشور داشته باشد.

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) عنوان کرد: فرودگاه مکانی اقتصادی-تجاری است که باید قوانین و مقررات در آن تغییر کند که در همین رابطه خوشبختانه در سال گذشته شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) مورد شمول قانون خاص قرار گرفت که همین موضوع شروع حرکتی بزرگ است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.