| کد خبر: 262136 |

پروژه خط سریع السیر ریلی همدان در مرحله مطالعات

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پیگیر خط سریع السیر ریلی هستیم گفت: برای راه اندازی خط سریع السیر مطالعات زمین شناسی در حال انجام است.

تین نیوز

حجت الاسلام احمدحسین فلاحی با بیان اینکه برای ایجاد سفرهای مختلف از فرودگاه همدان نیازمند شرکت اختصاصی هواپیمایی هستیم اظهار کرد: راه اندازی شرکت اختصاصی نیازمند سرمایه گذار بخش خصوصی است که باید ابتدا مشخص و تعیین تکلیف شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از فارس، فلاحی با بیان اینکه البته شرکت اختصاصی هواپیمایی هم هواپیما می خواهد که با توجه به تحریم ها خرید آن سخت است گفت: در حال حاضر با این شرایط بیشتر دنبال تقویت خط ریلی باشیم که در این راستا پیگیر خط سریع السیر ریلی هستیم.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: برای راه اندازی خط سریع السیر مطالعات زمین شناسی نیاز است که در حال انجام است.

وی با بیان اینکه امسال در پرواز حجاج از همدان حدود ۵ هزار نفر به مکه مکرمه اعزام شدند افرود: پرواز عتبات برای ایام اربعین نیز پیگیری شد اما چون در مسیر برگشت مسافری نبود، هزینه بالا می شد که موافقت نشد.

فلاحی با بیان اینکه پرواز عتبات، مشهد و کیش از درخواست های مردم همدان برای سفر هوایی است گفت: طبق صحبت هایی که با سازمان هواپیمایی داشتیم قرار شد بعد از اربعین این پروازها بررسی و تعیین تکلیف شود.

وی خاطرنشان کرد: بسیاری از جوانان همدانی که در عسلویه مشغول کار هستند، درخواست برقراری پرواز مستقیم به همدان را داشتند که پیگیری صورت گرفت و امیدواریم محقق شود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با اشاره به اینکه در فرودگاه همدان آموزش خلبانی انجام می شود افزود: بازیافت و تعمیرات هواپیما نیز در فرودگاه انجام می شود که زمین آماده شده و وزارت دفاع وارد کار خواهد شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.