| کد خبر: 265605 |

گشایش نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته در مصلای تهران در ۲۷ آذر

رئیس مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی از گشایش نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته در مصلای امام خمینی (ره) تهران در ۲۷ آذر، روز ملی حمل ونقل با حضور ۳۱۶ شرکت کننده بخش خصوصی و دولتی خبر داد.

تین نیوز

رئیس مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی از گشایش نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته در مصلای امام خمینی (ره) تهران در ۲۷ آذر، روز ملی حمل ونقل با حضور ۳۱۶ شرکت کننده بخش خصوصی و دولتی خبر داد.

 

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، وحید قربانی با اشاره به برگزاری هفتمین نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته در مصلای تهران تصریح کرد: این نمایشگاه با حضور وزیر راه و شهرسازی، معاونان و دیگر مسئولان همزمان با روز ملی حمل ونقل در سالن شبستان مصلای امام خمینی (ره) به مدت سه روز برگزار می شود.

رئیس مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی بیان کرد: این نمایشگاه با وسعت بیش از ۱۶ هزار متر مربع با  مشارکت بیش از ۸۵ شرکت دانش بنیان و استارتاپ و نمایندگان خارجی که نسبت به دوره های گذشته بی سابقه است برگزار خواهد شد.

 وی افزود: رونمایی از حداقل ۲۲ محصول از شرکت های مختلف و همچنین ماشین آلات راهسازی و برگزاری کارگاه های آموزشی توسط انجمن ها و اتحادیه های صنفی از دیگر برنامه های این نمایشگاه است.

قربانی اظهار کرد: برگزاری میز ارتباطات مردمی با حضور معاونان وزیر راه و شهرسازی و رؤسای سازمان ها و شرکت های تابعه در محل نمایشگاه به منظور پاسخگویی به مراجعه کنندگان، برگزاری نشست های تخصصی از دیگر برنامه های پیش بینی شده در این نمایشگاه است.

وی ادامه داد: آغاز اولین رالی تور کشنده های سنگین از تهران در محل نمایشگاه و پایان  در شهر اراک  با حضور بیش از ۴۰ خودرو سنگین توسط کانون جهانگردی و اتومبیلرانی و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از دیگر برنامه های نمایشگاه در هفته حمل و نقل است.

رئیس مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی تصریح کرد: هفتمین نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنابع وابسته با شعار حمل و نقل هوشمند، ترانزیت و توسعه اقتصادی که از ۲۷ تا ۲۹ آذرماه در نیم طبقه شبستان مصلی تهران برگزار می شود، با کارگاه هایی آموزشی مختلفی همراه است

وی افزود: راهکارهای تبیین مبحث ۲۳ مقررات ملی و کنترل ساختمان، کارگاه آموزشی مهندسی ارزش، کارگاه آموزشی بررسی ویژگی های فیزیکی و عملکردی مراکز لجستیکی کشورهای مختلف در هفتمین نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته برگزار می شود.

بنا بر این گزارش کارگاه آموزشی مهندسی ارزش در روز ۲۷ آذرماه ساعت ۱۴ توسط شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور ارایه می شود. همچنین، کارگاه آموزشی بررسی ویژگی های فیزیکی و عملکردی مراکز لجستیکی کشورهای مختلف ۲۸ آذر ماه ساعت ۱۱ توسط مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی و کارگاه استفاده از آسفالت سرد کیسه ای برای عملیات تعمیر و نگهداری زمستانه با تمرکز بر پر کردن چاله ها ۲۹ آذر ساعت ۱۱ توسط شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک ارایه خواهد شد.

همچنین راهکارهای تبیین مبحث ۲۳ مقررات ملی و کنترل ساختمان تحت عنوان الزامات ترافیکی ۲۸ آذر ماه ساعت ۱۴ توسط کمیسیون تخصصی ترافیک سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران در هفتمین نمایشگاه حمل و نقل ارایه می شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.