| کد خبر: 261495 |

◄ رشد کمی و کیفی دهمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی

مجری دهمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی از رشد کمی و کیفی مشارکت کنندگان این رویداد خبر داد و اعلام کرد: بزرگترین رویداد صنعت ریلی کشور از 4 تا 7 مهرماه 1402 در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران برگزار خواهد شد.

تین نیوز

مجری دهمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی از رشد کمی و کیفی مشارکت کنندگان این رویداد خبر داد و اعلام کرد: بزرگترین رویداد صنعت ریلی کشور از 4 تا 7 مهرماه 1402 در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران برگزار خواهد شد.

به گزارش تین نیوز ، علی محتشم امیری مدیرعامل شرکت نمایشگاهی میلاد نور، مجری دهمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی و تجهیزات و صنایع وابسته با اعلام خبر برگزاری این رویداد از تاریخ 4 تا 7 مهرماه امسال افزود: نمایشگاه دهم صنعت حمل و نقل ریلی بزرگترین رویداد این حوزه در کشور و یکی از رویدادهای برتر منطقه ای در صنعت ریلی به شمار می رود.

مدیرعامل شرکت نمایشگاهی میلاد نور افزود: 15 هزار متر فضای نمایشگاهی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران به برگزاری این نمایشگاه اختصاص یافته است.  

محتشم امیری درباره تعداد مشارکت کنندگان این رویداد گفت: دهمین نمایشگاه ریلی، تا امروز به صورت قطعی میزبان 108 شرکت داخلی و خارجی است که 12 شرکت از این تعداد را شرکت های خارجی از کشورهای چین و روسیه تشکیل می دهند.

وی با تصریح بر این که سطح مشارکت در این دوره از نمایشگاه صنعت ریلی نسبت به سال قبل چه به لحاظ کمی و چه به لحاظ کیفی افزایش داشته است، افزود: شورای سیاست گذاری نمایشگاه متشکل از شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران و تشکل های صنفی این حوزه همچون انجمن صنایع ریلی و انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل ریلی در برگزاری این رویداد همکاری و هم افزایی مطلوبی داشته اند که به رشد و ارتقاء این رویداد انجامیده است.

مجری دهمین رویداد بین المللی حمل و نقل ریلی تصریح کرد: علاوه بر شرکت راه آهن جمهوری اسلامی، تشکل ها و انجمن های این حوزه و شرکت هایی که کسب وکار آنها به صورت مستقیم با صنعت ریلی در ارتباط است، از سایر سازمان ها و شرکت های مرتبط با این صنعت از جمله زیر مجموعه های وزارت صمت مانند ایدرو ، معاونت حمل و نقل وزارت صمت، شرکت های فولادی  و معدنی و گردشگری، بیمه ها و ... نیز در این رویداد حضور خواهند داشت.

شایان ذکر است، دهمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی از ساعت 8 صبح تا 15 عصر پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.

انتهای پیام

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • محمد 4 0

    آقا میشه در خصوص مصوبه امروز شورای هماهنگی ترافیک تهران اطلاع رسانی کنید، گفتن نمایشگاه های مهر ماه به نمایشگاه شهر افتاب باید منتقل بشه؟؟؟ واقعا تعجبه

  • ناشناس 0 1

    چین و روسیه خخخخخ...