| کد خبر: 160592 |

◄ زمان برگزاری دوره آموزشی «ملزومات توسعه حمل‌ونقل پایدار»

در این برنامه استادان برجسته‌ای در حوزه توسعه حمل‌ونقل پایدار از اتریش و ایران به بررسی مهمترین مباحث و به روزترین موضوعات حوزه توسعه حمل‌ونقل پایدار؛ از جمله حمل‌ونقل انسان‌محور، برنامه‌ریزی یکپارچه حمل‌ونقل و کاربری زمین، و پایش آثار زیست محیطی زیرساخت‌های حمل‌ونقل خواهند پرداخت.

تین نیوز

گروه برنامه‌ریزی حمل‌ونقل دانشگاه تربیت مدرس در تاریخ 28 بهمن ماه امسال دوره آموزشی یک روزه‌ای با عنوان «ملزومات توسعه حمل‌ونقل پایدار» برگزار می‌کند. 

به گزارش تین‌نیوز، بر اساس خبری که در کانال اطلاع رسانی برگزارکنندگان این دوره آموزشی منتشر شده است، گروه برنامه‌ریزی حمل‌ونقل دانشگاه تربیت مدرس این دوره را در ادامه همکاری با پژوهشکده برنامه‌ریزی حمل‌ونقل و مهندسی ترافیک دانشگاه فنی، برگزار می‌کند.

در این برنامه استادان برجسته‌ای در حوزه توسعه حمل‌ونقل پایدار از اتریش و ایران به بررسی مهمترین مباحث و به روزترین موضوعات حوزه توسعه حمل‌ونقل پایدار؛ از جمله حمل‌ونقل انسان‌محور، برنامه‌ریزی یکپارچه حمل‌ونقل و کاربری زمین، و پایش آثار زیست محیطی زیرساخت‌های حمل‌ونقل خواهند پرداخت.

این دوره یک روز پیش از هفدهمین کنفرانس بین‌المللی حمل‌ونقل و ترافیک تهران و در روز  شنبه 1396/11/28 از ساعت 8 تا 16 در سالن جابربن‌حیان دانشگاه تربیت مدرس برگزار خواهد شد. 

به گزارش تین‌نیوز، این دوره فرصتی مناسب برای متخصصین، فعالان، دانشجویان، و تصمیم‌گیران حوزه‌های ترافیک و شهرسازی پدید می‌آورد تا با تجربیات و الگوهای موفق هماهنگ‌سازی حوزه‌های ترافیک و شهرسازی، در راستای مهار چالش‌های شهری و بهبود کیفیت زندگی آشنا شوند.   

علاقه‌مندان به شرکت در این برنامه می‌توانند به پایگاه اطلاع رسانی این برنامه مراجعه و یا اینجا کلیک کنند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.