| کد خبر: 159559 |

◄ (تصاویر) رقابت غول‌ها در دیترویت 2018

مرسدس آام‌گ در نمایشگاه دیترویت خانوادهٔ جدید AMG 53 خود را معرفی کرده و از قوای محرکهٔ هیبریدی خفیف استفاده می‌کنند. در این رویداد سه خودروی CLS، E کلاس کوپه و E کلاس کابریولت با این قوای محرکهٔ جدید معرفی شده‌اند .

تین نیوز

نمایشگاه خودرو دیترویت در روزهای گذشته با معرفی چندین خودرو برتر دیگر به کار خود ادامه داد.

برای اطلاع از تعدادی از آن‌ها با ما همراه باشید:

 

Chevrolet Silverado High Country

Chevrolet Silverado High Country

شورولت در طراحی نسل جدید سیلورادو محافظه‌کارانه عمل کرده و طراحی نمای جلویی آن شباهت زیادی به نسل قبلی دارد اما بااین‌حال با ایجاد تغییراتی نه‌چندان کلی، نمای مدرن‌تری ایجاد شده است. مورد قابل توجه در عقب چراغ‌های جدید طراحی شده است که از فرم سادهٔ نسل قبلی فاصله گرفته اند. در میانهٔ درب عقب هم کلمه  CHEVROLET کار شده است.سیلورادوی جدید در هشت تیپ مختلف ارائه خواهد شد که از تیپ پایهٔ کار (Work) آغاز شده و نهایتاً به تیپ لوکس High Country می‌رسد.

Volkswagen VW Jetta

Volkswagen VW Jetta

خودروی الکتریکی فولکس که بر پایه پلتفرم MEB ساخته می‌شود در سال 2020 وارد آمریکا خواهد شد. این خودرو از نوع کراس اوور بوده و به‌عنوان شروعی برای عرضه محصولات الکتریکی آینده خواهد بود.

Mercedes AMG 53

Mercedes AMG 53

مرسدس آام‌گ در نمایشگاه دیترویت خانوادهٔ جدید AMG 53 خود را معرفی کرده و از قوای محرکهٔ هیبریدی خفیف استفاده می‌کنند. در این رویداد سه خودروی CLS، E کلاس کوپه و E کلاس کابریولت با این قوای محرکهٔ جدید معرفی شده‌اند .برای بهبود  بخشیدن  عملکرد این قوای محرکهٔ هیبریدی خفیف، آام‌گ در کنار توربوشارژر معمولی پیشرانهٔ شش سیلندر خطی مرسدس، یک کمپرسور برقی کمکی هم نصب کرده که بین پیشرانه و گیربکس قرار گرفته است.

Jeep cherokee SUV

Jeep cherokee SUV

نسل فعلی SUVهای سری چروکی کمپانی جیپ از سال 2013 معرفی و روانه بازار شده‌اند. چروکی جزو محبوب ترین ماشین ها در اروپا به حساب می آید و کمپانی جیپ چند هفته پیش از آغاز نمایشگاه اتومبیل دیترویت از نسخه جدیدی از آن رونمایی کرده است. چروکی 2019 شاهد تغییراتی در ظاهر خود بوده، به عنوان مثال  چراغ جلو و چراغ های Daylight یکپارچه شده اند و با انحنای ملایمی به سمت عقب کشده می شوند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.