| کد خبر: 158637 |

◄ علاقه‌مند به قایق‌سواری هستید؟ به این نمایشگاه بروید

اولین دوره این نمایشگاه در نوامبر 1969 وبا حضور 116 مشارکت کننده از 8 کشور در فضایی به وسعت 11هزار مترمربع و 34هزار بازدیدکننده شروع به‌کار کرد.

تین نیوز

نمایشگاه قایق دوسلدورف آلمان بعنوان یکی از بازارهای اصلی اروپا برای قایق‌های بادبانی و سایر ورزش‌های آبی شناخته می‌شود.

اولین دوره این نمایشگاه در نوامبر 1969 وبا حضور 116  مشارکت کننده از 8 کشور در فضایی به وسعت 11هزار مترمربع و 34هزار بازدیدکننده شروع به‌کار کرد.

در نمایشگاه امسال 1800 غرفه‌دار از 68 کشور شرکت کرده و  250هزار بازیدکننده از 90 کشور در فضای تقریبی 100هزار مترمربع فضای نمایشگاهی میزبان بازدیدکنندگان خواهند بود تا آن‌ها را در جریان آخرین نوآوری‌های این حوزه قرار دهند. بعلاوه این رویداد با دیدگاهی استراتژیک و منسجم برای این بخش شناخته می‌شود.

گروه کالایی این نمایشگاه که هرساله برگزار می‌شود بدین شرح است: قایق‌ها و قایق‌های بادبانی، موتورها و اتصالات فنی، تجهیزات و اتصالات، خدمات، قایق‌های تک پارویی، قایق پارویی اسکیموها، قایق‌های دو پارویی (خدمات و لوازم)، اسکی روی آب ، موج‌سواری، خدمات و لوازم جت اسکی، تجهیزات غواصی، موج‌سواری، موج‌سواری با بوردهای بادبان‌دار، موج‌سواری باکایت، ماهی گیری، صنایع هنرهای دریایی، سازمان‌ها، مقامات، انجمن‌ها، گردشگاه‌های ساحلی و لوازم ورزش‌های آبی.

بازدیدکنندگان این رویداد اشخاص حقیقی علاقه‌مند به تجارت قایق‌ها و لوازم مربوط به آن‌ها، تجارت محصولات ورزشی، موج‌سواری، خرده‌فروشان تجهیزات غواصی و ماهی گیری، ورزش‌های آبی هستند که انتظار می‌رود از آخرین نوآوری‌ها این حوزه مطلع شده و شرایط مناسبی به‌منظور خریدهای سفارشی و ارتباط باعرضه کنندگان این بخش و همچنین شرکا تجاری خود نیز پیدا کنند.

boot-dusseldorf-boat-show-2018

این رویداد 30 دی‌ماه تا 8 بهمن سال جاری در شهر دوسلدورف آلمان برگزار خواهد شد.

اطلاعات بیش‌تر از این رویداد را اینجا ببینید.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.