| کد خبر: 158535 |

◄ «موتور»بازهای دنیا به این نمایشگاه می‌روند

هر دو سال یک‌بار فعالان این حوزه آخرین محصولات خود را برای صدها بازدیدکننده به نمایش گذاشته و همچنین از دست آوردهای دیگر همکاران تجاری خود نیز مطلع خواهند شد.

تین نیوز

بیش از 1100 شرکت فعال وسایل نقلیه دوچرخ از سراسر جهان به‌منظور معرفی تولیدات خود به  220 هزار بازدیدکننده که 59هزار نفر آن بازدیدکنندگان تجاری برآورد می‌شوند،  در دوسالانه موتورسیکلت کلن که شامل موتورسیکلت، اسکوتر، دوچرخه‌های برقی است مشارکت کرده‌اند.

هر دو سال یک‌بار فعالان این حوزه آخرین محصولات خود را برای صدها بازدیدکننده به نمایش گذاشته و همچنین از دست آوردهای دیگر همکاران تجاری خود نیز مطلع خواهند شد.

محصولات نمایشگاه موتورسیکلت کلن به دو گروه اصلی موتورسیکلت و دوچرخه تقسیم می‌شوند.

بخش موتورسیکلت شامل وسایل نقلیه موتوری، تریلر، موتورسیکلت، لوازم جانبی، تجهیزات الکتریکی، چرخ‌دنده، لباس موتورسواران و مواد خام است.

در بخش دوچرخه نیز دوچرخه‌های الکتریکی، قطعات و سیستم‌های الکتریکی، دوچرخه‌ها، قطعات و لوازم جانبی، تجهیزات گردشگری به نمایش درمی‌آید.

علاوه بر این، بخش‌های موضوعی این نمایشگاه نیز شامل وسایل نقلیه الکتریکی بوده که موتورهای الکتریکی خلاقانه را مورد بازدید قرار خواهد داد و  بازدیدکنندگان آن از چارچوب‌های ساخته‌شده متشکل از مواد بازیافتی متعجب خواهند شد درحالی‌که جدیدترین اسکوترهای برقی در پیست‌های مخصوص تعبیه‌شده‌ای در حال گردش هستند.

بخش دوچرخه‌های سفارشی این رویداد نیز میزبان 40هزار بازدیدکننده مشتاق است که برای سه روز در این رویداد شرکت می‌کنند،  101Glemseck از بهترین‌های دنیای موتورسیکلت بوده و در این فستیوال هرساله پرشورترین و هیجان‌انگیزترین دوچرخه‌ها به معرض نمایش گذاشته می‌شوند.

Header_Startseite_974x285-2

این دوسالانه 15-11 مهرماه سال آینده در کلن برگزار خواهد شد.

اطلاعات بیش‌تر از این رویداد را اینجا ببینید.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.