| کد خبر: 144806 |

مدیرعامل ستاد مرکزی معاینه‌فنی خودروهای شهر تهران

◄ تست خودروهای دوگانه‌سوز آغاز شد

مدیرعامل ستاد مرکزی معاینه‌فنی خودروهای شهر تهران از شروع تست خودروهای دوگانه‌سوز با همراهی سازمان ملی استاندارد خبر داد.

تین نیوز

مدیرعامل ستاد مرکزی معاینه‌فنی خودروهای شهر تهران از شروع تست خودروهای دوگانه‌سوز با همراهی سازمان ملی استاندارد خبر داد.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، سیدنواب حسینی‌منش گفت: براساس قانون بازدید چشمی خودروهای دوگانه سوز بر عهده مراکزی است که از سوی سازمان ملی استاندارد تعیین و معرفی شده‌اند.

وی در ادامه  تصریح کرد: تست مخازن گاز که به تست هیدرواستاتیک معروف است بر عهده شرکت‌هایی است که از سوی سازمان ملی استاندارد انتخاب شده و تنها به این کار می‌پردازند و لذا  مراکز معاینه‌فنی در این مرحله از تست خودرو مسئولیتی بر اساس قانون بر عهده ندارند.

حسینی‌منش با تاکید بر این مطلب که، ستاد مرکزی معاینه‌فنی نگرانی در خصوص ازدحام در مراکز را با  سازمان‌ شهرداری‌ها و دهیاری‌های وزارت کشور در میان گذاشته است، گفت: با شروع معاینه‌فنی خودروهای دوگانه‌سوز و محدود بودن امکانات به منظور ارائه خدمات به آنها و ایجاد صف‌های طولانی، اعتراضاتی در این خصوص شکل گرفته که با تدبیر اندیشیده شده قطعا به راهکار مناسبی در این‌باره دست خواهیم یافت.

وی عدم هماهنگی بین عرضه و تقاضا در شرکت‌هایی که سازمان ملی استاندارد به این منظور پیش‌بینی کرده است را باعث بروز مشکلات دانست و تصریح کرد: تعداد بالای خودروها و کمبود مراکز تست هیدرو استاتیک، موجب شده تا بسیاری از متقاضیان معاینه‌فنی خودروهای دوگانه‌سوز با وعده‌های دو هفته‌‌ای برای حضور در این شرکت‌ها مواجه باشند.

مدیرعامل ستاد مرکزی معاینه‌فنی خودروهای شهر تهران، با ضروری دانستن دسته‌بندی خودروها برای حضور در مراکز تست هیدرواستاتیک، یادآورشد: مراکز معاینه‌فنی مجاز به پذیرش خودروهایی که تست مخزن را با موفقیت نگذرانده باشند نیستند، که با زمان‌بندی مناسب می‌توان از میزان ازدحام در مراجعه خودروها کاست.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.