| کد خبر: 269156 |

واحدهای کوچک متراژ مناسب بازار مسکن کشور نیست

رییس هیات مدیره انجمن ساختمان گفت: برای حضور پیمان کاران چینی در ایران نیازمند نظرات کارشناسی شده است و واحدهای مسکونی کوچک متراژ مانع توسعه قانون جوانی جمعیت خواهد بود.

تین نیوز

رییس هیات مدیره انجمن ساختمان گفت: برای حضور پیمان کاران چینی در ایران نیازمند نظرات کارشناسی شده است و واحدهای مسکونی کوچک متراژ مانع توسعه قانون جوانی جمعیت خواهد بود.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، پژمان جوزی رئیس هیأت مدیره انجمن صنعت ساختمان امروز در نشست خبری با تاکید براینکه حضور پیمانکاران خارجی در کشور نیازمند نظرات کارشناسی شده است، گفت: صنعت ساختمان و هیأت مؤسس قطعاً در خصوص ورود تکنولوژی و سرمایه خارجی به کشور موافق هستیم اما در خصوص حضور پیمانکاران خارجی در کشور نیازمند نظرات کارشناسی شده است.

جوزی در ادامه تاکید کرد: در اخبارها ماه های گذشته خبری مبنی بر ساخت واحدهای ۲۰ الی ۳۵ متری پخش شده، اما قطعاً چنین متراژ با توجه به شعار جوانی جمعیت تطابق نخواهد داشت.

وی گفت: ساخت و عرضه این واحدهای مسکونی در بازار مسکن موجب می شود تا خانوار علاقه ای به توسعه افراد خانواده نداشته باشد و سیاست ما قطعاً چنین متراژی نخواهد بود.

رئیس انجمن صنعت ساختمان افزود: معتقدم باید کار به سازندگان بزرگ سپرده شود. به صورت رایگان می توانیم بهترین مشاور دولت و وزارت راه و شهرسازی در ساخت مسکن، واردات فناوری های نوین، ایمن سازی و ارزان سازی باشیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.