| کد خبر: 259752 |

امکان فعالیت صنعت کاران برای تولید مسکن در شهرهای جدید فراهم می‌شود

ایجاد شهرهای جدید و با کیفیت یکی از اولویت های شرکت عمران شهرهای جدید است، بدین معنا که شهرهای جدید به عنوان سکونتگاه های جدید با کیفیت و سرزنده شناخته شود.

تین نیوز

مدیرعامل شرکت عمران با تاکید بر اینکه امکان فعالیت صنعت کاران برای تولید مسکن در شهرهای جدید فراهم شده است، گفت: از سازندگان بخش خصوصی برای تحقق اهداف دولت در ایجاد شهرها و شهرک های جدید دعوت می شود.

به گزارش تین نیوز از  وزارت راه و شهرسازی، علیرضا جعفری معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید در حاشیه بیست و سومین در نمایشگاه صنعت ساختمان در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به اینکه حوزه تولید مسکن پیشران اقتصاد به شمار می رود گفت: ایجاد شهرهای جدید و با کیفیت یکی از اولویت های شرکت عمران شهرهای جدید است، بدین معنا که شهرهای جدید به عنوان سکونتگاه های جدید با کیفیت و سرزنده شناخته شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: بهره مندی از ظرفیت فناوری و تکنولوژی برای پایدارسازی کالبدهای شهری از دیگر اولویت های این شرکت است.

جعفری با اشاره به اینکه نمایشگاه صنعت ساختمان، توان داخلی صنعت گران را به معرض نمایش گذاشته است بر استفاده از ایده ها و مصالح باکیفیت و استاندارد تاکید کرد و گفت: قرار است تا زندگی مردم در شهرهای جدید علاوه بر کیفیت همراه با آرامش باشد.  یکی از ابزارهای آرامش، هوشمندسازی و استفاده ظرفیت های صنعتی سازی است.

وی تصریح کرد: تجاری سازی و صنعتی سازی نیازمند حمایت از سوی دولتمردان است و در این راه تلاش خواهیم کرد تا ادبیات و فرهنگ تولید مسکن با نگاه هوشمند سازی را به شکل ترویجی آموزش دهیم.

جعفری مدیریت زمان و مدیریت هزینه را از دیگر موارد مهم در رشد تولید مسکن برشمرد و افزود: ظرفیت های بهرمندی از مصالح ساختمانی با کیفیت در عمل باید پیاده سازی شود. در همین خصوص نیازداریم تا قراردادهایی را با پیمان کاران به امضا برسانیم که در آنها استفاده از مصالح ساختمانی استاندارد در تولید انبوه ملاک عمل باشد.

جعفری با تاکید بر اینکه امکان فعالیت صنعت کاران برای تولید مسکن در شهرهای جدید فراهم شده است؛ گفت: ارائه خدمات عمومی، عمرانی، شهری و سایر خدمات رو بنایی و زیربنایی برای توسعه پایدار در برنامه شرکت عمران شهرهای جدید است.

وی تصریح کرد: از صنعت گران و صاحبان ایده دعوت می کنیم تا در تولید مسکن همراه دولت باشند زیرا برنامه دولت برای تاسیس ۵۰ شهر جدید و ۲۷ شهرک ساحلی نیازمند همکاری بخش خصوصی است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.