| کد خبر: 142543 |

واگذاری 35 دستگاه ماشین آتش نشانی نیمه سنگین به دهیاری ها

معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور از واگذاری 35 دستگاه ماشین آتش نشانی نیمه سنگین تولید داخل طی روزهای اخیر به دهیاری های واجد شرایط خبر داد.

تین نیوز

معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور از واگذاری 35 دستگاه ماشین آتش نشانی نیمه سنگین تولید داخل طی روزهای اخیر به دهیاری های واجد شرایط خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، اسد معانی ضمن اعلام مطلب فوق اظهار کرد: قرار داد تولید 99 دستگاه ماشین آتش نشانی نیمه سنگین، که اعتبار آن از محل بودجه سال 95 کل کشور تامین شده، اسفندماه سال گذشته با یکی از شرکتهای تولیدکننده داخلی منعقد شده است.

وی افزود: در مرحله نخست، 35 دستگاه ماشین آتش نشانی نیمه سنگین پس از تولید طی روزهای اخیر تحویل سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور شد و در حال تحویل به دهیاری های واجد شرایط است.

وی اضافه کرد: این ماشین آلات با توجه به نظرسنجی های صورت گرفته از دهیاری ها و مطابق اعلام درخواستهای آنها واگذار می شود.

معانی امیداری نمود که با واگذاری این ماشین های آتش نشانی شاهد ارتقای سطح خدمات ارائه شده از سوی پایگاه های آتش نشانی دهیاری ها در مناطق روستائی باشیم.

معانی در ادامه گفت: 95 درصد قیمت هر دستگاه ماشین آتش نشانی نیمه سنگین برای دهیاری روستاهای با جمعیت کمتر یا مساوی یک هزار نفر از سوی دولت پرداخت می شود و دهیاری تنها پنج درصد مابقی را می پردازد.

وی افزود: همچنین 90 درصد قیمت هر دستگاه ماشین آتش نشانی نیمه سنگین برای دهیاری روستاهای با جمعیت بیش از یک هزار نفر از سوی دولت و 10 درصد مابقی از سوی دهیاری پرداخت می شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.