| کد خبر: 269553 |

◄ جاده چالوس و آزادراه تهران – شمال بازگشایی شد

محور چالوس (محدوده کمرزرد) مسیر (رفت و برگشت)، واقع در استان مازندران با اتمام عملیات راهداری بازگشایی شد.

تین نیوز

محور چالوس (محدوده کمرزرد) مسیر (رفت و برگشت)، واقع در استان مازندران، که از ساعت ۷ روز یکشنبه سیزدهم اسفند تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه بیست وسوم اسفند، به صورت ۲۴ ساعته مسدود بود، با اتمام عملیات راهداری در کیلومتر ۶۵، بازگشایی شد.

به گزارش تین نیوز، فرمانده پلیس راه کندوان گفت: محور کندوان که به مدت ۱۰ روز برای ایمن سازی ونصب گالری مسدود شده بود صبح امروز پنجشنبه بازگشایی و تردد خودرویی جریان دارد.

سرگرد محمد احمدی با اشاره به اینکه عملیات نصب گالری و ایمن سازی این محور در دستور کار قرار دارد، اظهار کرد: با تلاش نیروهای راهداری جهت اتمام عملیات نصب گالری و لق گیری در جاده چالوس کرج در منطقه کمرزرد؛ همه تلاش بر این بود تا این جاده بنا بر وعده ای که داده شد امروز پنج شنبه ۲۴ اسفند زیر بار ترافیک برود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر این جاده بازگشایی شده است، تصریح کرد: عملیات توری سنگی، تثبیت دیواره های ریزشی و لق گیری سنگ ها از ارتفاعات از جمله اقدامات طرح ایمن سازی کندوان بوده که از ۱۳ اسفند این جاده مسدود بود و پس از ۱۰ روز این جاده باز و هموطنان می توانند از این محور کوهستانی تردد کنند.

 آخرین وضعیت راه های کشور در تاریخ پنجشنبه بیست وچهارم اسفند ماه 1402 اعلام شد.

بر اساس آخرین اطلاعات موجود، ترافیک در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل پل زنگوله تا سیاه بیشه سنگین و تردد در محورهای هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) روان است و در محورهای شمالی مداخلات جوی وجود ندارد.

ترافیک سنگین در آزادراه قزوین - کرج حدفاصل پل فردیس تا پل کلاک، آزادراه کرج - قزوین محدوده مهرویلا و حدفصل حصارک تا گلدشت، آزادراه ساوه - تهران حدفاصل اورین تا بهمن آباد، آزادراه تهران - قم حدفاصل میدان جهاد تا بهشت زهرا، محور شهریار - تهران حدفاصل شهریار تا شهرقدس دیده می شود.

محورهای محور هشتگرد - طالقان و چاهان - زرآباد مسدود و محورهای سروآباد - پاوه، سی سخت - پادنا، گنجنامه - تویسرکان، وازک - بلده و پونل - خلخال دارای انسداد فصلی است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.