| کد خبر: 146765 |

حدود یکصد کیلومتر از پروژهای در حال ساخت تونل های مترو، در شرف اتمام است

مهندس هابیل درویشی مدیریت عامل متروی تهران در جلسه ی شورای هماهنگی معاونان، مجریان، مدیران روز چهارشنبه مورخ 22/6/96 اظهار داشتند حدود یکصد کیلومتر پروژه های در حال ساخت تونل های مترو که در دردست احداث بوده، در شرف اتمام می باشد، که بخشی از آن نیز راه اندازی شده و بخش دیگر نیز در آینده نزدیک تکمیل خواهد شد.

تین نیوز

مهندس هابیل درویشی مدیریت عامل متروی تهران در جلسه ی شورای هماهنگی معاونان، مجریان، مدیران روز چهارشنبه مورخ 22/6/96 اظهار داشتند حدود یکصد کیلومتر پروژه های در حال ساخت تونل های مترو که در دردست احداث بوده، در شرف اتمام می باشد، که بخشی از آن نیز راه اندازی شده و بخش دیگر نیز در آینده نزدیک تکمیل خواهد شد.

مهندس هابیل درویشی مدیریت عامل متروی تهران در جلسه ی شورای هماهنگی معاونان، مجریان، مدیران روز چهارشنبه مورخ 22/6/96  اظهار داشتند حدود یکصد کیلومتر پروژه های در حال ساخت تونل های مترو که در دردست احداث بوده، در شرف اتمام می باشد، که بخشی از آن نیز راه اندازی شده و بخش دیگر نیز در آینده نزدیک تکمیل خواهد شد.

براساس این گزارش، ایشان ضمن تقدیر از کارهای انجام شده در سال های گذشته، اظهار داشتند: سرعت ساخت و سازها در مترو تهران بی سابقه بوده و شاهد ثبت رکورد های جدیدی در انجام پروژه ها بوده ایم، وی اظهار داشت، مترو تهران در بسیاری از موارد نسبت به سایر شهرها و حتی کشور های دیگر، پیشرفت قابل توجه ای داشته و دارد،که در این زمینه رکوردهای ارزشمند ی به ثبت رسیده است. البته سختی کار نیز در بسیاری از مواقع باعث می شود که بعضی ها انجام و ادامه برخی از پروژه ها را نشدنی و غیر ممکن بدانند، اما با تکیه بر لطف خدا و همت کارشناسان ایرانی، توان داخلی و توانایی مهندسان و کارگران مترو توانستیم بر مشکلات پیش رو فائق آییم.

وی در ادامه گفت: یکی از موضوعات مورد توجه و قابل افتخار مترو، توان بالای کارخانه واگن سازی تهران است که در ساخت و تولید واگن های مترو در داخل کشور سهم به سزایی دارد، این کارخانه در مدیریت هزینه ها و بالا بردن سرعت کار، بسیار اثر بخش می باشدو موجب خوشحالی است که امروز کارخانه واگن سازی مترو علاوه برتهران برای  سایرشهرها ی کشور نیز  توان ساخت واگن را دارد.

دیگر موضوع مورد اشاره، تربیت متخصصین جوان و پر نشاط در مجموعه مترو تهران بوده است که می توان نماد کامل مدیریت جهادی بر مبنای توانایی داخلی باشد.

مهندس هابیل درویشی، گفت تغییرات اخیر در مجموعه مدیریت شهری را به فال نیک می گیریم و بسیار خرسندیم از این که شهردار محترم تهران نیز نگاه مثبتی برای حل مشکل ترافیک تهران دارد، همچنین معاونت محترم حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران و ریاست محترم شورای اسلامی شهر تهران، نیز که  خود از متخصصین و علاقمندان صنایع ریلی می باشند سبب خواهند شد، بسیاری از مشکلات پیش رو حل و سرعت انجام کارها برای مجموعه متروی تهران تسریع گردد.

وی با اشاره به برنامه های آینده در متروی تهران اظهار داشتند: علاوه بر برنامه های موجود، تکمیل و توسعه خطوط، از برنامه های جدی آتی در مترو خواهد بود و در نظر داریم، توسعه خط دو تا ترمینال شرق، خط چهار از اکباتان تا جنت آباد ، خط شش تا حرم حضرت عبدالعظیم، خط هفت تا سعادت آباد را با حداکثرتوان  به انجام برسانیم.

وی بیان کرد: در بخش ساخت و سیویل، با کمک توان داخلی، صد درصد به خودکفایی رسیده ایم و در بخش تجهیزات نیز به کمک خداوند متعال و همت کارشناسان داخلی به زودی به خودکفایی خواهیم رسید.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.