| کد خبر: 145659 |

با افزایش 6 ساعته سرویس‌دهی صورت گرفت؛

استقبال 2.5 برابری مسافران از ایستگاه فرودگاه قطار شهری مشهد

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطار شهری مشهد گفت: بعد از افزایش 6 ساعته سرویس‌دهی در ایستگاه فرودگاه خط یک قطار شهری مشهد، شاهد استقبال 2.5 برابری مسافران از این ایستگاه بوده‌ایم.

تین نیوز

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطار شهری مشهد گفت: بعد از افزایش 6 ساعته سرویس‌دهی در ایستگاه فرودگاه خط یک قطار شهری مشهد، شاهد استقبال 2.5 برابری مسافران از این ایستگاه بوده‌ایم.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی قطاهر شهری مشهد، قاسم طاهری اظهار کرد: با توجه به ساعات اوج پروازهای ورودی و خروجی، آغاز موج سفرهای تابستانی و همچنین عزیمت حجاج بیت‌الله الحرام از 25 مرداد ماه سال جاری شاهد افزایش 6 ساعته سرویس‌دهی در ایستگاه فرودگاه خط یک قطار شهری مشهد بوده‌ایم.

وی افزود: بر این اساس سرویس‌دهی در ایستگاه فرودگاه خط یک قطار شهری مشهد از ۲۵ مردادماه تا ۱۵ مهرماه سال جاری با حدود ۶ ساعت افزایش خدمات از ساعت ۷ صبح الی 21:30 دقیقه با سرفاصله زمانی حدوداً ۲۰ دقیقه انجام می‌شود.

طاهری بیان کرد: خوشبختانه این افزایش زمان سرویس‌دهی با استقبال زائران و مجاوران حرم مطهر رضوی مواجه شده و از جابه‌جایی 400 مسافر در روز به بیش از هزار مسافر رسیده است.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطار شهری مشهد عنوان کرد: در صورت استقبال زائران و مجاوران از قطار شهری در ایستگاه فرودگاه بعد از 15 مهر، زمان سرویس‌دهی کاهش نیافته و به همین صورت ادامه خواهد یافت.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.