| کد خبر: 249745 |

همکاری هواشناسی و راهداری مازندران برای پایش وضعیت جوی زمستانی و ایمن سازی راه‌ ها

نشست مشترک هواشناسی مازندران با مسئولان و کارشناسان راهداری حمل و نقل جاده‌ ای استان به منظور آمادگی بیشتر در پایش وضعیت جوی زمستانی و ایمن سازی راه‌ ها برگزار شد. 

تین نیوز

نشست مشترک هواشناسی مازندران با مسئولین و کارشناسان راهداری حمل ونقل جاده ای استان به منظور آمادگی بیشتر در پایش وضعیت جوی زمستانی و ایمن سازی راه ها برگزار شد. 

به گزارش تین نیوز به نقل از  پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ، نشست مشترک هواشناسی و حمل و نقل جاده ای استان مازندران با حضور محمدرضا رضوی مدیر کل هواشناسی ، معاونین، رئیس مرکز پیش بینی و بحران های جوی، مسئولین راهداری و حمل ونقل جاده ای استان و شهرستان ها در مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران برگزار شد.

در این نشست مسائل مربوط به هواشناسی، نحوه صدور پیش بینی ها و هشدارها در زمان وقوع پدیده های مخرب جوی تشریح شد و مسئولان راهداری با تاکید بر اهمیت نگهداری زمستانه محورهای مواصلاتی مازندران، خواستار پیش بینی ارتفاع خط برف در محورهای کوهستانی شدند تا در این شرایط ادوات راهداری را قبل از وقوع پدیده، در این مناطق مستقر کنند و در این شرایط برای باز نگه داشتن محور به هموطنان خدمت رسانی کنند. 

محمد رضا رضوی مدیر کل هواشناسی مازندران ضمن مثبت ارزیابی کردن این دیدار با توجه به اهمیت جاده های کوهستانی استان مازندران و حجم ترافیک و تردد در این استان، همکاری و تعامل بین هواشناسی و راهداری را ضروری دانست.

محسن محمدنژاد معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران گفت: پیش بینی های هواشناسی نقش مهمی نقش مهمی در دستیابی به اهداف اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای دارد.

محمدنژاد در ادامه با اشاره به اهمیت داده های هواشناسی در حوزه حمل و نقل، نقش پیش بینی و اطلاع رسانی به موقع پدیده های حدی در جلوگیری از تصادفات جاده ای و خسارت های جانی و مالی را بسیار حائز اهمیت خواند و در این راستا از تلاش های مجدانه مجموعه هواشناسی استان در اطلاع رسانی وضعیت جوی و صدور هشدارهای به موقع تقدیر و تشکر کرد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.