| کد خبر: 267109 |

راه آهن دورود به خرم آباد با حفر ۳۵کیلومتر تونل سخت ترین پروژه کشور

استاندار لرستان با بیان اینکه تمامی پروژه های عمرانی قرارگاه خاتم در لرستان فعال است، گفت: راه آهن دورود_خرم آباد با حفر ۳۵ کیلومتر تونل سخت ترین پروژه کشور به شمار می آید.

تین نیوز

فرهاد زیویار در دیدار با مدیرعامل هلدینگ تخصصی راه و شهرسازی قرارگاه خاتم الانبیا(ص) با بیان اینکه راه آهن دورود_خرم آباد با حفر تقریباً ۳۵ کیلومتر یکی از سخت ترین طرح های عمرانی کشور به شمار می آید، اظهار کرد: سد تاج امیر، تقاطع غیرهمسطح شهدای جاوید الاثر خیابان شریعتی خرم آباد و چهارخطه توره- بروجرد از پیشرفت بسیار مناسبی برخوردار هستند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایلنا، زیویار در ادامه به طرح احداث راه آهن دورود- خرم آباد اشاره و با بیان اینکه تمامی پروژه های عمرانی که این مرکز در استان اجرا می کند فعال هستند، افزود: بیمارستان در حال ساخت نیایش خرم آباد قبل از دولت سیزدهم با ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی غیرفعال شده بود که هم اکنون ضمن پیگیری های لازم و حضور قرارگاه خاتم حدود ۶۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

استاندار لرستان گفت: این قرارگاه با توجه به اجرای طرح های کلان، ایجاد اشتغال، پروژهای محرومیت زدایی در کشور و بین مردم دارای مشروعیت و جایگاه ویژه ای است.

وی ادامه داد: مردم لرستان نیز به منظور ایجاد و تکمیل زیرساخت ها و توسعه استان انتظار ویژه ای از این قرارگاه دارند.

 زیویار با بیان اینکه اعتبار و مشروعیت همه ما در سایه کارآمدی، انجام وظیفه و توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری است، خاطرنشان کرد: همه نهادها و دستگاه های اجرایی در قالب یک مجموعه به نام دولت و نظام فعالیت می کنند که هدف اصلی ایجاد رفاه، آسایش برای مردم اقتدار و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه تاکنون با همکاری و همدلی تمام عوامل استان و قرارگاه موانع و مشکلات پروژه های عمرانی استان مرتفع شده است، افزود: برای تامین و تزریق اعتبار به پروژه های فعال لرستان پیگیری های لازم به انجام آمده و امیدواریم با افتتاح این طرح ها بخش بزرگی از زیرساخت های استان فراهم شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.