| کد خبر: 259989 |

بیش از ۲ هزار و ۳۰۰ تابلو و علائم ایمنی در راههای لرستان نصب شد

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان لرستان گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان تیرماه، بیش از ۲ هزار و ۳۰۰ عدد انواع تابلو و علائم (اخطاری، انتظامی) در طول محورهای استان نصب شده است.

تین نیوز

مسعود امیری معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان لرستان به عملکرد اداره ایمنی و حریم راه استان در سال جاری اشاره کرد و اظهارداشت: باهدف ایمن سازی راه های استان، ۲ هزار و ۱۶۵ کیلومتر از محورهای اصلی، فرعی و روستایی استان لرستان خط کشی شده است.

 

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، امیری ادامه داد: در این مدت ۲ هزار و ۳۰۰عدد تابلو و علائم اخطاری و انتظامی ، ۸۰ عدد تابلوی اطلاعاتی و مسیرنما، ۷ هزار و ۹۹۲ عدد چشم گربه ای، بیش از ۲هزار و ۶۳ عدد استوانه ایمنی، ۵۲۱عدد بشکه ایمنی ، ۱۵۰ کیلومتر شیار لرزاننده و  هزار و ۹۷۰ عدد سرعتکاه در طول محورهای استان نصب شده است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان بیان کرد: نگهداری و بروزرسانی ۱۴۲ کیلومتر روشنایی موجود در طول محورهای استان از دیگر اقدامات شاخص استان بوده است، و از سوی دیگر با تشکیل اکیپ های نظارت روشنایی، به صورت روزانه وضعیت روشنایی در سطح شهرستان ها رصد و مورد ارزیابی قرار می گیرد که درصورت مشاهده نقص و یا خاموشی بلافاصله عملیات رفع نقص انجام می شود.

امیری به حفاظ های نصب شده در محورهای استان اشاره کرد، افزود: در راستای ایمنی راه ها نیز در این مدت بیش از ۲۵کیلومتر نیوجرسی ۴متری تهیه و نصب و هزار و ۶۵۵ عدد نیوجرسی آشکار سازی شده، همچنین بیش از ۱.۵ کیلومتر گاردریل در محورهای استان تهیه و نصب شده است.

وی با بیان اینکه ۸۲۸ پرونده در حوزه حریم راه در سال جاری بررسی شده است ، گفت: از این تعداد  برای ۵۷۱ پرونده  مجوز صادر و با ۳۸۶ پرونده مخالفت شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.