| کد خبر: 170219 |

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

◄ افزایش ۲۰ درصدی نرخ‌کرایه حمل‌بار در لرستان

بخش زیادی از مطالبات رانندگان استان لرستان محقق شد.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان، خبر داد: با پیگیری سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، در دو ماه اخیر بخشی از مطالبات به‌حق رانندگان محقق شده است.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان، عباس شرفی گفت: از خردادماه سال جاری تاکنون پیگیری مطالبات به‌حق رانندگان کالا در دستورکار قرارگرفته است و در این رابطه با برگزاری جلسات متعدد برای هماهنگی بین سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، رانندگان، صنوف و شرکت‌های حمل‌ونقل کالا و پیگیری مطالبات آن‌ها در سازمان تامین‌اجتماعی، وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مجلس شورای اسلامی نتایج مثبتی حاصل‌شده است.

وی افزود: افزایش نرخ‌کرایه حمل‌بار به میزان ۲۰ درصد، رصد فاز اول محاسبه هزینه بار براساس تن‌کیلومتر، بیمه‌تکمیلی رایگان برای رانندگان و همسران آن‌ها، حذف سپهتن از ناوگان کالا و افزایش حق‌بیمه از ۱.۳ به ۱.۵ درصد در این دو ماه انجام‌شده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان، تصریح کرد: این اداره‌کل با هماهنگی انجمن‌های صنفی حمل‌ونقل بار، برای به نتیجه رسیدن همه مطالبات به‌حق رانندگان تلاش می‌کند با اینکه تحقق این مطالبات انباشته‌شده زمان‌بر است امیدواریم در کوتاه‌ترین زمان ممکن جوابگوی این قشر زحمتکش باشیم.

وی خاطرنشان کرد: بخشی از خواسته‌های رانندگان که مربوط به قوانین و در حوزه اختیارات مجلس شورای اسلامی است در حال حاضر در کمیسیون‌های مربوطه در حال پیگیری است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.