| کد خبر: 261913 |

تامین منابع آزادسازی ریل متروکه در قم ضروری است

مدیرکل املاک و دارایی های شهرداری قم گفت: جمع آوری ریل متروکه در قم یکی از اقدامات مثبت و سازنده بود، اما برای جبران خسارت مالکان باید منابع آن تامین شود.

تین نیوز

عبدالله سلیمانی با اشاره به جمع آوری ریل متروکه در قم اظهار کرد: یکی از اقدامات حیطه املاک در شهرداری قم تدوین شیوه نامه اعمال ماده ۱۰۱ بر اساس قانون جدید درآمدهای پایدار شهرداری ها بود.

 

به گزارش تین نیوز به نقل از ایمنا، سلیمانی ادامه داد: بخش مهمی از تنظیم و اجرای این شیوه نامه به املاکی مربوط می شود که قبل از سال ۱۳۶۷ تفکیک و ساخته شده و این اتفاق به صورت غیرقانونی رخ داده است.

مدیرکل املاک و دارایی های شهرداری قم خاطرنشان کرد: برای زمین هایی که به صورت غیرمجاز و قبل از سال ۱۳۹۰ خرد شده مربوط به قبل از ایجاد ماده ۱۰۱ اصلاحی بوده است، جلساتی برگزار و درصد سهم خدمات تعیین می شود.

سلیمانی با اشاره به جمع آوری ریل متروکه در شهر قم که از مصوبات سفر ریاست جمهوری بود، تاکید کرد: برداشتن ریل از داخل شهر اقدامی مناسب است، اما برای تأمین منابع مالی آن زمین ۸۰ هکتاری در پردیسان در نظر گرفته شد که این وعده هنوز محقق نشده است.

وی با اشاره به لزوم تأمین منابع طرح های ساماندهی این اراضی، ادامه داد: با توجه به اینکه با برداشته شدن ریل باید رضایت مالکان احتمالی جلب شود، لازم است نسبت به تأمین این منابع اقدام جدی صورت گیرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • رضا 0 0

    باسلام.چرا نمیروید یخه علی لاریجانی که برای نمایندگی مجلس و فریب مردم این طرح خسارت بار را مثل برجام خسارت محض را به شهر و مردم قم زد را بگیرید...آیا مردی وجود ندارد که خانواده دالتونها محاکمه کند ؟!