| کد خبر: 235637 |

◄ نصب ۲هزار و ۹۴ عدد تابلو و علایم ایمنی در راههای استان قزوین

رییس اداره توسعه ایمنی راه و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌‌‌ای استان قزوین از تهیه، نصب و تعمیر 2هزار و 94عدد تابلو و علایم ایمنی در راه های استان قزوین، طی نیمه نخست سال جاری خبر داد.

تین نیوز

رییس اداره توسعه ایمنی راه و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌‌‌ای استان قزوین از تهیه، نصب و تعمیر 2هزار و 94عدد تابلو و علایم ایمنی در راه های استان قزوین، طی نیمه نخست سال جاری خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین،  امیر علی‌پور تصریح کرد: تابلوهای نصب شده در راه ها به منظور ارتقای ایمنی جاده ها به طور مرتب تهیه،تعمیر و نظافت می‌شوند.

او تأکید کرد: سالانه حدود ۲هزارکیلومتر از راههای استان اعم از آزادراه‌ها، بزرگراه‌ها وراه‌های اصلی و فرعی خط‌کشی می شوند،همچنین در شش ماهه نخست سال جاری هزار و ۱۱۰کیلومتر از راه های این استان خط کشی شدند.


وی ادامه داد:از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۸۸مورد تخلف در حریم راه‌ها شناسایی شده که از این تعداد برای ۱۷۱ مورد از تخلفات پیگیری و اخطار صادر شده است و از هموطنان درخواست کرد تا سرعت مجاز را در حریم جاده ها رعایت نمایند.

رییس اداره توسعه ایمنی راه و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین، در پایان خاطرنشان کرد:عملکرد این اداره در حوزه حریم راه های استان ستودنی است و اقداماتی از جمله:ایمن‌سازی شیب شیروانی راهها به طول ۵۳کیلومتر، احداث و تعمیر و نگهداری ۳۳۶متر مربع تابلوی اطلاعاتی راهها، اجرای روشنایی طولی در ۲کیلومتر از راه‌ها و نواحی گردنه های مه‌گیر و روشنایی نقطه‌ای در هشت تقاطع همسطح نقاط پرتصادف را از دیگر اقدامات این اداره در جهت ارتقای ایمنی راه‌های استان دانست.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.