| کد خبر: 226895 |

فوت اولین فرد مبتلا به کرونای انگلیسی در استان قزوین

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: در 24 ساعت گذشته، یک فرد 48 ساله اهل آبیک بر اثر ابتلا به بیماری کرونا درگذشت، بررسی ها نشان داد که وی به نوع کرونای انگلیسی مبتلا بوده است.

تین نیوز

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: در 24 ساعت گذشته، یک فرد 48 ساله اهل آبیک بر اثر ابتلا به بیماری کرونا درگذشت، بررسی ها نشان داد که وی به نوع کرونای انگلیسی مبتلا بوده است.

به گزارش خبرنگار ما، علی اکبر کرمی  اظهار داشت: در 24 ساعت گذشته، یک فرد 48 ساله از اهل روستای حسین اباد  آبیک بر اثر ابتلا به بیماری کرونا  درگذشت، بررسی ها نشان داد که وی به نوع کرونای انگلیسی مبتلا بوده است.

وی افزود: سایر اعضای خانواده این فرد نیز از لحاظ ابتلا به ویروس جدید کرونا بررسی شدند که تست کرونای آن ها مثبت ولی بدون علائم بود  و در حال حاضر با حمایت های معیشتی طرح شهید سلیمانی در قرنطینه کامل قرار دارند.

این مقام مسئول با بیان این که شیوع کرونا در استان روبه افزایش است، عنوان کرد: احتمال ابتلا به گونه انگلیسی کرونا در استان بسیار بالا است و بهترین راهکار پیشگیری و رعایت پروتکل های بهداشتی است.

کرمی در پایان خاطرنشان کرد: در مقایسه نوع قبلی کرونا، ویروس جهش یافته انگلیسی از شدت علائم و شیوع بیشتری برخوردار است، لذا مراقبت های بیشتری را می طلبد.

به گزارش خبرنگار رکنا، به دلیل مشاهده ویروس کرونا نوع انگلیسی در استان قزوین طبق پیگیری های انجام شده از ستاد نماز جمعه استان، این هفته نماز جمعه در شهر قزوین و سایر شهرهای استان برگزار نخواهد شد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.