| کد خبر: 166740 |

◄ پیداکردن جای‌پارک با اپلیکیشن تلفن همراه

پیدا کردن جای پارک در شهرهای شلوغ یکی از بزرگ‌ترین دردسرهای رانندگان است. این مشکل در شهرهای متراکم هند بسیار وضعیت پیچیده‌تری دارد.

تین نیوز

پیدا کردن جای پارک در شهرهای شلوغ یکی از بزرگ ترین دردسرهای رانندگان است. این مشکل در شهرهای متراکم هند بسیار وضعیت پیچیده تری دارد. به همین دلیل دو برنامه نویس خلاق هندی در منطقه آسام هند با طراحی اپلیکیشن توانستند مشکل یافتن جای پارک خودرو را برای مردم محلی برطرف کنند.

به گزارش تین نیوز، برنامه یادشده که ParkingRhino نام دارد، یافتن جای پارک در مرکز ایالت آسام را در کنار خیابان ها و پارکینگ های بزرگ تسهیل می کند.

رانندگان در شهرهای مختلف با استفاده از این برنامه که دو مهندس در آسام آن را کدنویسی کرده اند می توانند تنها با استفاده از گوشی فضاهای خالی برای پارک خودرو را بیابند. برنامه یادشده تمامی شهرهای بزرگ ایالت آسام را در برمی گیرد و اطلاعات آن به طور آنی و لحظه به لحظه به روز می شود تا رانندگان بتوانند به دقت در مورد جای پارک خود تصمیم بگیرند.

به گزارش تین نیوز به نقل از دنیای اقتصاد، این برنامه درنهایت بیش از ۴۰۰ نقطه را برای پارک خودرو در سراسر آسام تحت پوشش خود قرار دهد. این برنامه پرداخت الکترونیک هزینه پارکینگ را نیز ممکن کرده و درحال حاضر ۱۵ شهر در هند را پوشش می دهد و قرار است در آینده در فیلیپین و برخی دیگر از کشورهای جنوب شرق آسیا مورداستفاده قرار بگیرد.

این روزها با توجه به توسعه گوشی های هوشمند تلفن همراه اپلیکیشن های این چنینی توانسته اند مقدار زیادی از ترافیک کلان شهرها بکاهند. درحال حاضر بسیاری از مسیریاب ها هم امکاناتی مانند پیداکرده نزدیک ترین پارکینگ یا جای پارک را ارائه می کنند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.