| کد خبر: 262426 |

توسعه ریلی و جاده‌ ای فارس با نگاه مثبت دنبال می شود

نماینده مردم شیراز در مجلس گفت: در گفت و گو با وزیر راه مطالبه تأمین اعتبار موردنیاز این مسیر را کردیم و انتظار داریم تا پایان سال این طرح به طور کامل به بهره برداری برسد.

تین نیوز

نماینده مردم شیراز در مجلس گفت: در گفت و گو با وزیر راه مطالبه تأمین اعتبار موردنیاز این مسیر را کردیم و انتظار داریم تا پایان سال این طرح به طور کامل به بهره برداری برسد.

به گزارش تین نیوز به نقل از خانه ملت، جعفر قادری نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی در دیدار با وزیر راه و شهرسازی در خصوص تکمیل خط ریلی اقلید یزد گفت: در گفتگو با وزیر راه مطالبه تأمین اعتبار موردنیاز این مسیر را کردیم و انتظار داریم تا پایان سال این طرح به طور کامل به بهره برداری برسد.

وی افزود: باتوجه به هزینه ۱۲٠٠ میلیاردتومانی طرح تنگ خیاره به لپویی و دریافت تسهیلات ۲٠٠ میلیاردتومانی از بانک شهر کمک وزارتخانه به این طرح بود که وزیر دستور دادند مبلغی از محل طرح های متمرکز به این طرح پرداخت شود.

نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود: باتوجه به تأمین مبلغ ۱٠٠ میلیاردتومانی بودجه و کمک وزارت دفاع به مسیر مرودشت به خرامه، از وزیر درخواست کمکی معادل کمک وزارت دفاع به این مسیر کردیم که دستور لازم برای تأمین این مبلغ داده شد.

قادری بیان کرد: باتوجه به دریافت تسهیلات ۲٠٠ میلیاردتومانی از محل ماده ۵۶ به محور سیاخ دار نگون واگذاری ۱٠ کیلومتر دیگر این مسیر به پیمانکار علاوه بر ۱۸ کیلومتر قبلی بود که مورد موافقت وزیر قرار گرفت و برای ادامه کار محورهای کیان آباد به گردنه باباخانی (۱۵ کیلومتر فعلی) و کوهمره سرخی (۱۵ کیلومتر فعلی) درخواست واگذاری ۲۰ کیلومتر جدید به پیمانکار را داشتم که سرجمع ۱۰ کیلومتر جدید به این دو مسیر موافقت کردند.

وی افزود: تأمین ۵ هزار تن قیر برای روکش آسفالت جاده های اصلی، فرعی و روستایی از دیگر مواردی بود که با واگذاری هزار تن آن موافقت شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.