| کد خبر: 127447 |

صدا و سیما در انتخابات بی‌طرف باشد

تین‌نیوز| نائب رئیس فراکسیون مستقلین مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم بی طرفی صدا و سیما در انتخابات پیش رو گفت که نباید شائبه بهره برداری از امکانات کشور به نفع یک جریان سیاسی ایجاد شود.
 

غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: من معتقدم صدا و سیما نباید در اختیار هیچ کدام از قوای سه گانه باشد زیرا نوعی دیکتاتوری به وجود می‌آید و می توانند از آن به نفع خود استفاده کنند. بنابراین از نظر من یکی از نکات مثبت قانون اساسی این است که صدا و سیما زیر نظر هیچ کدام از سه قوه نیست بلکه زیر نظر رهبری است.

وی افزود: صدا و سیما نباید به گونه ای عمل کند که این شائبه ایجاد شود که له یا علیه یک فرد یا مجموعه اقدامی کند، در واقع باید شأنیت جایگاه رهبری را حفظ کنند.

نماینده مردم رشت در مجلس خاطرنشان کرد: گاهی رفتارهایی از سوی صدا و سیما دیده می شود که توجیهی ندارد، مثلا پخش نماز جماعت فردی که گفته می شود کاندیدای ریاست جمهوری است و البته پیش از این هم سابقه نداشته، در حالی که سخنرانی رئیس جمهور مستقر پخش نمی شود چه توجیهی دارد؟ یا آنها با پخش مستمر برنامه درباره فردی که کاندیداست به دنبال چه چیزی هستند؟

جعفرزاده تصریح کرد: ما در 38 سال گذشته درس‌های مفیدی از انقلاب گرفته ایم، یکی از آنها  این است که هرگاه مردم احساس کنند نهادهای حاکمیتی به نفع یک نفر وارد شده اند، علیه او حرکت می کنند زیرا مردم همیشه مدافع مظلوم هستند. اگر صدا و سیما مدیران سیاسی دارد که در انتخابات له یا علیه کسی وارد میدان می شوند، بهتر است از این سابقه تاریخی درس بگیرند.

نائب رئیس فراکسیون مستقلین در مجلس شورای اسلامی در پایان با تاکید بر لزوم بی طرفی صدا و سیما در انتخابات آینده، خواستار پرهیز از بهره برداری از امکانات کشور به نفع یک جریان سیاسی شد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.