| کد خبر: 259366 |

توضیحات فرودگاه امام در خصوص یک «نامه جعلی»

دفتر ارتباطات، اطلاع رسانی و اموربین الملل شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در پاسخ به انتشار نامه مجعول و خبری با عنوان سفر دختر مدیر وزارت راه به کانادا با استفاده از رانت پدر توضیحاتی را ارائه کرد.

تین نیوز

دفتر ارتباطات، اطلاع رسانی و اموربین الملل شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در پاسخ به انتشار نامه مجعول و خبری با عنوان سفر دختر مدیر وزارت راه به کانادا با استفاده از رانت پدر  توضیحاتی را ارائه کرد.  

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، در متن این اطلاعیه آمده است: به استحضار می رساند پیرو درج خبری در خصوص ارسال نامه از شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) به هواپیمایی ترکیش ایرلاینز (هواپیمایی ترکیه) به منظور صدور بلیت در مسیر تهران - استانبول - تورنتو برای فرزند یکی از مدیران وزارت راه و شهرسازی، ضمن رد صدور چنین نامه‌ ای و تاکید بر جعلی بودن آن، مطالب زیر جهت تنویر افکار عمومی بیان می‌ شود:

۱. نامه نگاری‌ های شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) به صورت الکترونیک انجام شده و تاریخ و شماره نامه به صورت سیستمی توسط همین سامانه درج می شود، در حالیکه شماره و تاریخ نامه مورد اشاره به صورت دستی نوشته شده است.

۲. همه نامه‌های صادر شده دارای امضای الکترونیک هستند و همچنین تمامی مکاتبات از سوی مدیرعامل این شرکت به ارگان های خارج از این مجموعه توسط شخص مدیرعامل (و نه از طرف) امضا می شوند.

۳. نامه‌ های ارسالی به شرکت‌ های هواپیمایی خارجی با زبان انگلیسی و با فونت و فرمت مشخص ارسال می‌ شود که قالب متن (فونت) نامه منتشر شده نیز با قالب سامانه دبیرخانه الکترونیک شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) همخوانی نداشته و این مطلب گویای جعلی بودن نامه یاد شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 1 0

    مدیر ترکیش در ایران این نامه رو تایید کرده و بعد شما میگید جعلیه؟ دلیل خوش رقصی شما تین نیوز قابل درکه

  • مشاهوایی 2 0

    سلام. توضیحات بی قاعده ای نوشتند.
    ۱- لزوما تمامی نامه ها سیستمی نیست.مکاتبات بی وقت و مکاتباتی که قرار است به تاریخ قبل باشند با شماره آزاد و دستی ثبت می‌شود.
    ۲- به همان دلیل بالا مکاتبات تاریخ قبل با امضای دستی انجام می‌شود.
    ۳- مکاتبات با ایرلاین خارجی با انماینده آنها مستقر در فرودگاه و ایران عموما به زبان فارسی است.
    به همین سه دلیل بالا و با توجه به آگاهی از صحت موارد، اظهار شرکت کاملا کذب است.

  • كارشناس وزارت راه 4 0

    متاسفانه ديوار حاشا بلند است و تكذيب هر خبري اولويت اول و اصلي روابط عمومي ها مي باشد. اي كاش حراست وزارت راه و دفتر بازرسي وزارت به رفتار مدير مذكور ورود پيدا كند...