| کد خبر: 141098 |

◄ رضایت رهبر معظم انقلاب از روند اعزام حجاج تمتع

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی صبح جمعه از فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) راهی سرزمین وحی شدند.

تین نیوز

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی صبح جمعه از فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) راهی سرزمین وحی شد.

به گزارش خبرنگار تین نیوز؛  حجت الاسلام قاضی عسکر پیش از سفر به سرزمین وحی با اعلام خرسندی از روند اعزام حجاج، مراتب رضایت مقام معظم رهبری و خود را در این خصوص به مهندس کوروش فتاحی سرپرست شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) ابلاغ کرد.

وی همچنین از  همدلی و تعامل صمیمانه و تلاش های شبانه روزی تمام عوامل شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در انتقال حجاج به سرزمین وحی قدردانی کرد.

سرپرست حجاج ایرانی گفت: بیش از 11 هزار نفر از زائران ایرانی اکنون در مدینه منوره حضور دارند و تاکنون حدود 45 هزار ویزا برای زائران ایرانی صادر شده است.

حجت الاسلام قاضی عسکر  افزود: روند امور مطلوب و شرایط ما در کشور میزبان یعنی در مدینه منوره عادی است و امور حجاج در آن جا به سهولت انجام شده است و امیدواریم در روزهای آینده که تراکم حجاج بیشتر می شود این سهولت را بیشتر کنند.

وی همچنین از رسانه ها خواست کمک کنند تا آرامشی که اکنون در میان حجاج و مردم ما وجود دارد استمرار پیدا کند.

سرپرست حجاج ایرانی همچنین از اعزام حدود 15 هزار نفر از زائران اهل سنت جمهوری اسلامی ایران به حج امسال خبر داد و گفت : این اعزام این تعداد از زائران اهل سنت در مقایسه با سال های گذشته رکورد محسوب می شود.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.