| کد خبر: 62168 |

در گفتگو با تین نیوز عنوان شد:

◄ وضعیت نوسازی مینی بوس های فرسوده

تین نیوز | عضو شورای شهر تهران در ارتباط با نوسازی مینی بوس های فرسوده در تهران، گفت: در سال 93، شورای شهر تهران با تخصیص اعتبار ستاد معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران را موظف به اجرای طرح نوسازی مینی بوس های فرسوده کرد.


اقبال شاکری در گفتگو با تین نیوز، تصریح کرد: بر اساس مصوبه شورای شهر تهران، معاونت حمل و نقل و ترافیک موظف شد با دریافت 19 میلیارد ریال اعتبار اقدام به نوسازی 1000 دستگاه مینی بوس نماید که هنوز در عمل اتفاق نیفتاده است.

وی با بیان اینکه طبق اعلام معاونت حمل و نقل و ترافیک در سال 93 بیش از هزار نفر در ارتباط با نوسازی مینی بوس پیش ثبت نام کرده اند، اظهار داشت: از این تعداد تنها 190 نفر فرم ثبت نام خود را نزد معاونت تکمیل کرده و تقاضای خود را رسما به ثبت رسانده اند.

شاکری در ادامه تاکید کرد: بر اساس قانون سازمان حفاظت محیط زیست و ستاد مدیریت سوخت با اختصاص سهم 80 درصدی به آنها در کنار شهرداری به نوسازی مینی بوس های فرسوده اقدام نمایند که متاسفانه به دلایلی تا به این تاریخ بودجه ای از دو سازمان محیط زیست و ستاد مدیریت حمل و نقل سوخت به این کار اختصاص داده نشده است.

شاکری با اشاره به عملکرد مثبت شهرداری در نوسازی و توسعه ناوگان شهری خاطر نشان ساخت: شهرداری تهران به منظور تاخیر در نوسازی مینی بوس های فرسوده متعهد شده تا تعداد 1000 دستگاه مینی بوس را تقبل کند.

نماینده مردم در شورای شهر، گفت: وضعیت موجود در عدم عمل به تعهدات نوسازی، ناشی از نبود ضمانت اجرای کافی در برخی مصوبات است.

به گزارش تین نیوز، مدیریت شهر موظف است تا با همکاری دیگر دستگاه ها هر ساله تعدادی از خودرو های فرسوده بخش حمل و نقل عمومی را نوسازی کند که با خودداری برخی دستگاه ها، این اقدام در چند سال گذشته به کندی انجام شده است.
 
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.