| کد خبر: 272246 |

اتصال خیابان جمالی تهران به بزرگراه شهید صیاد شیرازی

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران گفت: خیابان جمالی در منطقه ۴ شهرداری تهران بازگشایی و با رعایت اصول ایمنی و طرح هندسی مناسب به کندرو بزرگراه شهید صیاد شیرازی متصل می شود.

تین نیوز

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران گفت: خیابان جمالی در منطقه ۴ شهرداری تهران بازگشایی و با رعایت اصول ایمنی و طرح هندسی مناسب به کندرو بزرگراه شهید صیاد شیرازی متصل می شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، شهریار افندی زاده مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران اعلام کرد: با توجه به وجود گره های ترافیکی متعدد در معابر محلات حسین آباد و مبارک آباد، حد فاصل بزرگراه های امام علی (ع) و شهید صیاد شیرازی که رفت و آمد روزانه شهروندان را با مشکل و کندی همراه ساخته بود، مطالعات تخصصی در این باره انجام و راهکارهای روان سازی ترافیک و برطرف کردن مشکلات یادشده مورد بررسی قرار گرفت.

افندی زاده گفت: در فرایند مطالعات مذکور، گزینه های مختلف ساماندهی ترافیکی این محدوده بررسی شد و بازگشایی یکی از معابر شرقی- غربی محلات اعلام شده به شبکه بزرگراهی برای تسهیل دسترسی ساکنین و تخلیه بهتر بار ترافیک خروجی از شبکه، مدنظر قرار گرفت.

وی ادامه داد: براساس نتایج مطالعات و جمع بندی اعضای کمیته شبکه معابر، اتصال خیابان جمالی به کندرو بزرگراه شهید صیاد شیرازی با رعایت اصول ایمنی و طرح هندسی مناسب به تصویب رسیده است.

افندی زاده با بیان اینکه بهبود دسترسی شهروندان به ایستگاه متروی میدان هروی، تقلیل زمان پیمایش خودروها و کاهش نسبی آلاینده ها در محدوده از نتایج اتصال خیابان جمالی به کندرو بزرگراه شهید صیاد شیرازی خواهد بود، اعلام کرد: طرح یادشده، باعث روان شدن ترافیک در شبکه معابر محلات پیرامونی، خروج آسان تر خودروها از معابر محلی به بزرگراهی، کاهش بار ترافیکی درون شبکه ای و کاهش تأخیر و زمان تردد خودروها می شود.

گفتنی است کمیته شبکه معابر، از کمیته های تخصصی شورای حمل و نقل و ترافیک شهر تهران است که با محوریت سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران و حضور جمعی از صاحب نظران حوزه های مختلف از جمله معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، پلیس راهور، سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی و مناطق مربوطه، تغییرات شبکه معابر شهری تهران را بررسی کرده و درباره نحوه مواجهه با مشکلات ترافیکی تصمیم گیری می کند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.