| کد خبر: 3411 |

سه میلیارد ریال برای ایمن‌سازی حمل و نقل شهری گرگان هزینه شد

تین نیوز | رئیس اداره حمل و نقل و ترافیک شهرداری گرگان، از صرف هزینه ای معادل سه میلیارد ریال برای ایمن سازی حمل و نقل درون شهری این شهرستان خبر داد.

مهدی بکائیان اظهار کرد: شهرداری گرگان برای اجرای خط کشی طولی به مسافت 150 کیلومتر 2 میلیارد ریال، برای رنگ آمیزی کاهنده های سرعت 690 میلیون ریال، برای اجرای گل میخ های سولار 150 میلیون ریال و برای اجرای طرح چشم گربه ای نیز مبلغ 156 میلیون ریال هزینه کرده است.
 
وی از استانداردسازی و اصلاح 10 ردیف سرعت‌گیر در محور ناهارخوران خبر داد و گفت: به منظور هشدار و افزایش قدرت دید رانندگان تعداد 21 کاهنده سرعت در مسیر ناهارخوران رنگ آمیزی و 10 ردیف سرعت گیر در این محور استاندارد سازی و اصلاح شده است.
 
وی، با اشاره به اینکه شهرداری گرگان به منظور برقراری نظم و پیشگیری از تصادفات احتمالی 3 برنامه ایمن سازی را در شهر اجرا کرده است، افزود: اجرا و نصب گل میخ های سولار بر روی کاهنده های سرعت در محور ناهار خوران، یکی از اقدامات ترافیکی است که به منظور تامین هرچه بیشتر ایمنی جان شهروندان و افزایش دید رانندگان انجام شده است.
 
بکائیان گفت: نصب چشم گربه ای در چهار لاین ورودی میدان بسیج نیز از دیگر اقداماتی است که به منظور هشدار و ایمن سازی تردد رانندگان اجرا شد.
 
مسئول واحد ترافیک شهرداری گرگان، با اشاره به اجرای خط کشی طولی به عنوان یکی دیگر از برنامه های ترافیکی، تصریح کرد: از 28 اسفند 92 تا 10 فروردین سال جاری در مسیرهای رفت و برگشت بزرگراه شهید کلانتری (کمربندی)، میدان شهداء به سمت محور ناهارخوران خط کشی طولی اجرایی شده است.
 
بکائیان، این اقدام را در راستای برقراری نظم، اجرای مقررات، تعیین و مشخص کردن حریم رانندگان و زیبا سازی محیط شهر برشمرد و افزود: همچنین در مسیر ناهارخوران و بخش دیگری از باقیمانده مسیر بزرگراه شهید کلانتری نیز خط کشی طولی انجام می‌شود.
 
وی با اشاره به اینکه عملیات خط کشی از ساعت 12 نیمه شب تا 6 صبح بامداد انجام می شود، از رانندگان خواست تا ضمن همکاری با مجریان و پیمانکاران، با سرعت مطمئنه حرکت کنند و از عبور بر روی خط کشی های صورت گرفته محورهای ذکر شده در ساعات اعلام شده پرهیز کنند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.