| کد خبر: 140821 |

عضو کمیسیون حمل ونقل وترافیک شورای اسلامی رشت:

حضور نیروهای غیرمتخصص راهنمایی و رانندگی دلیل ترافیک شهر است

عضو کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی رشت، گفت: مسئولیت مباحث ترافیکی بر عهده راهنمایی و رانندگی است اما متاسفانه شرایط به سمتی درجریان است که در رشت مسئولیت ترافیکی را جزو وظایف شهرداری می‌دانند و این موضوع صحیح نیست‌.

تین نیوز

عضو کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی رشت، گفت: مسئولیت مباحث ترافیکی بر عهده راهنمایی و رانندگی است اما متاسفانه شرایط به سمتی درجریان است که در رشت مسئولیت ترافیکی را جزو وظایف شهرداری می‌دانند و این موضوع صحیح نیست‌.

‌‌به گزارش ایسنا‌ محمدحسین واثق کارگرنیا با اشاره به اینکه راهنمایی و رانندگی در اکثر چهار‌راههای شهر رشت توسط سربازان و افراد غیرمتخصص مدیریت می‌شود، تصریح کرد: در خصوص مرکز کنترل ترافیک شهر باید یکسری زیر‌ساخت توسط شهرداری رشت فراهم می‌شد و اینکار صورت گرفته اما متاسفانه راهنمایی و رانندگی در این خصوص همراهی لازم را ندارد‌.

وی افزود: مرکز کنترل ترافیک یک امتیاز برای راهنمایی و رانندگی محسوب می‌شود و درحالی که شهرداری رشت هزینه‌های هنگفتی جهت راه‌اندازی این مرکز هزینه کرده است، متاسفانه راهنمایی و رانندگی در گرفتن گذرواژه مربوط به دوربین‌های ثبت تخلف اقدام نمی‌کند و این موضوع موجب تاخیر در بهره برداری از مرکز کنترل ترافیک رشت شده است‌.

کارگرنیا با اعلام اینکه باید این موضوع باید به ‌استاندار اطلاع داده شود، تصریح کرد: باید در مقابل این کم کاری‌ها برخورد قاطعانه صورت گیرد.

عضو کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای رشت در خصوص وضعیت نامطلوب خیابان شریعتی نیز خاطرنشان کرد: مدتی است این خیابان هر روز دستخوش تغییرات ظاهری و بی مورد است‌.

کارگرنیا ادامه داد: یک روز سطح خیابان را گلدان می‌گذارند و روز دیگر گلدان‌ها را جمع‌آوری می‌کنند.

وی با اعلام اینکه این اقدامات غیرقابل توجیه است، گفت: باید این موضوع بررسی و از تکرار آن جلوگیری شود‌.

این عضو کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای رشت در خصوص توزیع ناعادلانه خدمات شهرداری رشت در برخی از محلات، خاطرنشان کرد: برخی از درخواست‌ها به جهت ارتباطات در شهرداری رشت در حال انجام است و این موضوع موجب انتقاد شهروندان نسبت به شورا و شهرداری شده است‌.

کارگرنیا افزود: اجرای آسفالت در برخی از محلات موجب اعتراض ساکنین مناطقی شده که محلات مورد سکونت‌شان سال‌هاست فاقد آسفالت هستند و امیدوارم در ارائه خدمات به شهروندان تلاش کرده و شائبه‌ها برطرف شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.