| کد خبر: 128087 |

◄ اعلام نرخ کرایه حمل‌ونقل به اردیبهشت رسید

تین نیوز

تین‌نیوز| عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر تهران در خصوص اعلام نتایج بررسی نرخ کرایه ناوگان حمل‌ونقل عمومی گفت: شورای حل اختلاف وزارت‌کشور تا این تاریخ نظر خود را در این‌باره ابلاغ نکرده است.

 

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، ابوالفضل قناعتی با اشاره به مطلب فوق، اظهار داشت: پس از اعتراض فرمانداری تهران به مصوبه شورای اسلامی شهر در ارتباط با نرخ کرایه ناوگان حمل‌ونقل عمومی، این مجموعه فرصت دارد تا 10 روز نسبت به ارائه مستندات به منظور مجاب کردن اعضای شورا اقدام کند که در زمان مقرر شورا، از پاسخ فرمانداری قانع نشد.

 

وی در ادامه سخنان خود در گفت‌وگو با این شبکه خبری، تصریح کرد: فرمانداری تهران تلاش کرد طی دو مرحله نسبت به اقناع اعضای شورای شهر اقدام کند اما، پاسخ‌ها نمایندگان مردم در پارلمان شهری را قانع نکرد.

 

قناعتی با بیان این مطلب که «موضوع نرخ کرایه حمل‌ونقل عمومی در نهایت به شورای حل اختلاف وزارت‌کشور ارسال شد»، افزود: فرصت شورای حل اختلاف هنوز به پایان نرسیده و این شورا از زمان تحویل موارد مورد اختلاف 20 روز کاری فرصت دارد تا نسبت به مساله تصمیم‌گیری کند.

 

عضور شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر این موضوع که، نظر شورای حل اختلاف فصل‌الخطاب نرخ کرایه حمل‌ونقل عمومی خواهد بود، ابراز داشت: چنان‌چه در مهلت 20 روزکاری شورای حل اختلاف نسبت به اعلام نرخ اقدام نکند، مصوبه شورای شهر لازم‌الاجرا خواهد بود.

 

فروردین‌ماه گذشته بود که با اعلام نظر شورای اسلامی شهر تهران در ارتباط با نرخ کرایه حمل‌ونقل عمومی، فرمانداری تهران بار دیگر با آن به مخالفت پرداخت لذا، فرمانداری مصوبه را به هیات حل اختلاف وزارت کشور ارجاع داد و حال، همگان در انتظار تصمیم‌گیری این بخش و اعلام آن هستیم.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.