| کد خبر: 265834 |

حاشیه هفتمین نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته

هفتمین نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته در زمینی به وسعت بیش از ۱۶ هزار متر مربع با مشارکت بیش از ۸۵ شرکت دانش بنیان و استارتاپ و نمایندگان خارجی برگزار شده است.

تین نیوز

به نظر می رسد بی توجهی یا کم توجهی به تجربه های کسب شده از نمایشگاه های گذشته حمل و نقل به یکی از مشکلات هفتمین نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته تبدیل شده است.

به گزارش تین نیوز، یکی از شهروند خبرنگاران این شبکه خبری، از ترافیک و مشکل تردد در خیابان قنبرزاده به دلیل برگزاری هفتمین نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته خبر داد.

به گفته این شهروند خبرنگار، در هفتمین نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته ورود و خروج خودروها از در شماره هشت صورت می گیرد که جوابگوی حجم تردد موجود در نمایشگاه نیست.

این شهروند گفت: در سال های گذشته از درهای شماره 9 و 10 نمایشگاه نیز برای ورود و خروج استفاده می شود که متاسفانه امسال این امکان وجود ندارد و همین امر به ایجاد مشکل ترافیک در نمایشگاه و حتی خارج از نمایشگاه و خیابان قنبرزاده شده است.

او افزود: به نظر می رسد مسئولان برگزاری نمایشگاه با عدم استفاده از درهای 9 و 10 به تجربه های کسب شده از نمایشگاه های برگزار شده قبلی بی توجهی یا کم توجهی کرده اند.

به گزارش تین نیوز ، هفتمین نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته با شعار حمل و نقل هوشمند، ترانزیت و توسعه اقتصاد به مدت سه روز و از ۲۷ تا ۲۹ آذرماه و با حضور 316 شرکت در حال برگزاری است.

هفتمین نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته در زمینی به وسعت بیش از ۱۶ هزار متر مربع با مشارکت بیش از ۸۵ شرکت دانش بنیان و استارتاپ و نمایندگان خارجی برگزار شده است.

رونمایی از حداقل ۲۲ محصول از شرکت های مختلف و همچنین ماشین آلات راهسازی و برگزاری کارگاه های آموزشی توسط انجمن ها و اتحادیه های صنفی از دیگر برنامه های این نمایشگاه است. 

این نمایشگاه همزمان با هفته حمل و نقل در سالن شبستان مصلای امام خمینی (ره) افتتاح شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.