| کد خبر: 254866 |

◄ حل مشکل یک شهروند با پیگیری مدیر سایت فروش بلیت هواپیما

به دنبال خبر منتشر شده در شبکه خبری تین نیوز مبنی بر شکایت یک شهروند از آژانس مسافرتی راه تمدن پارسیان، مدیر سایت فروش بلیت سپهر ۳۶۰ از پرداخت خسارت به این شهروند خبر داد.

تین نیوز

به دنبال خبر منتشر شده در شبکه خبری تین نیوز مبنی بر شکایت یک شهروند از آژانس مسافرتی راه تمدن پارسیان، مدیر سایت فروش بلیت سپهر ۳۶۰ از پرداخت خسارت به این شهروند خبر داد.

به گزارش تین نیوز ، بر این اساس با پیگیری موضوع از سوی مدیریت سایت فروش بلیت سپهر 360 و بررسی نرم افزار صدور بلیت آژانس، تغییرات و مشکلات به وجود آمده در هنگام رزرو بلیت، علل و عوامل آن شناسایی و به مدیریت آژانس راه تمدن پارسیان اعلام  شد که  این امر منجر به بازگرداندن مبلغ خسارت به مسافر و دلجویی از وی شد.

تین نیوز ضمن تشکر از پاسخگو بودن مدیریت سپهر ۳۶۰ در این خصوص، امیدوار است از این پس اشکالاتی از این دست  کمتر برای شهروندان به وجو آید.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.