| کد خبر: 172229 |

تمدید پروانه اشتغال با مولدهای پرتوهای رادیویی و مایکروویو

مدیرکل ارتباطات و ناوبری هوایی ایران از به ثمر نشستن تلاش چندین ماهه این اداره‌کل برای تمدید پروانه اشتغال به کار با مولدهای پرتوهای رادیویی و مایکروویو خبر داد.

تین نیوز

مدیرکل ارتباطات و ناوبری هوایی ایران از به ثمر نشستن تلاش چندین ماهه این اداره‌کل برای تمدید پروانه اشتغال به کار با مولدهای پرتوهای رادیویی و مایکروویو خبر داد.

تصویر_Thumbnail_کاور_1397-06-03

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، محمد حبیب‌الهی گفت: با تمدید این پروانه که پس از چندین ماه پیگیری محقق شد، می‌توان قانونمندتر و با امنیت بیشتر،  تجهیزات رادیویی و ارتباطی و ناوبری و راداری را مورد بهره‌برداری قرارداد و به این ترتیب پرتوکاران در حاشیه امنیت و مصونیت بیشتر و پرتوگیران در حاشیه مصونیت از خطرات پرتوهای غیر یونساز قرار می‌گیرند.

مدیرکل ارتباطات و ناوبری هوایی ایران با بیان اینکه بر اساس دستورالعمل‌های سازمان انرژی اتمی ایران باید تمام تجهیزات رادیویی مورد استفاده در شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران و کاربران فنی آن مورد بررسی، نظارت و کنترل دایمی بگیرند، افزود: باید برای ارزیابی شرایط سلامتی کاربران تجهیزات رادیویی، مطابق با قوانین و آیین‌نامه‌های سازمان انرژی اتمی ایران تحت نظارت پزشکی قرار بگیرند و آموزش‌های لازم را فراگیرند. در این راستا آموزش مورد نظر آن سازمان برای تمام پرتوکاران اعم از یونساز و غیر یونساز انجام شده و شرایط مورد نظر را رعایت کردهایم.

وی اظهار امیدواری کرد: بتوانیم مطابق با استانداردهای تعیین شده همچون گذشته خدمات مهندسی هوانوردی را با لحاظ سلامت همکاران به نحو مطلوب‌تری ارائه کنیم.

 

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.