| کد خبر: 264697 |

۷ طرح ملی راهسازی در آذربایجان غربی در دست اجراست

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: ۳۰ پروژه راهسازی در قالب هفت طرح ملی در این استان در دست اجرا قرار دارد.

تین نیوز

سید محسن حمزه لو مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی در دیدار با خیرالله خادمی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور، غلامرضا خرمی مجری پروژه بزرگراهی غرب کشور و سقندلی مشاور اجرایی شرکت ساخت و توسعه زیر بناهای کشور، با بیان اینکه  ۷ طرح ملی راهسازی در آذربایجان غربی در دست اجرا قرار دارد، اظهار کرد: این هفت طرح در محورهای نقده – پیرانشهر – تمرچین، میاندوآب – شاهین دژ – تکاب، حیدرآباد– نقده– بناب–  محمدیار ،  پیرانشهر – سردشت، سلماس – صوفیان و ایواوغلی – گیت منطقه آزاد ماکو و کریدور بزرگراهی غرب در حال اجرا هستند.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، حمزه لو بیان کرد: این طرح ها شامل ۲۱۰ کیلومتر از محورهای ارتباطی استان می شود که تاکنون ۴۰ کیلومتر آن به اتمام رسیده است. 

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: تاکنون ۱۰ هزار میلیارد ریال اعتبار به روز برای اجرای این پروژه ها هزینه شده است. 

حمزه لو ادامه داد: کریدور بزرگراهی غرب کشور از دیگر طرح ها بوده که طول کریدور در استان ۵۴۸ کیلومتر است. 

وی افزود: تاکنون بیش از ۴۷۰ کیلومتر از کریدور بزگراهی غرب کشور در استان با بیش از ۱۷هزار میلیارد ریال اعتبار هزینه شده، به اتمام رسیده و زیربارترافیک رفته است. 

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: تامین اعتبارات و قیر لازم جهت اتمام طرح های راهسازی در راستای آماده سازی مسیرها در اولویت راه و شهرسازی است. 

حمزه لو ادامه داد: موقعیت جغرافیایی و محدودیت فصل کاری در این استان لزوم توجه بیش از پیش را می طلبد تا طرح های راهسازی در سریعترین زمان ممکن اجرایی شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 0 0

    باید همونجور که در شرق کشور بندر چابهار به مشهد وصل میشه
    در غرب کشور هم بندر ماهشهر تا مرز مرز ارومیه تبریز متصل بشه
    کشتی ها با ریل ترانزیت بشن

  • ص 0 0

    ایا 20هکتارویلا سازی مهاباد که 3 نهر بزرگ ابرسانی وحدود ۴٣هزار متر مربع املاک اینجانب می باشند وجواب گزارش بنده هم ندادی اقای مدیرکلبخشدارمرکزی شورا دهیار منابع طبیعی جهادکشاورزی مسکن وشهرسازی کی جواب می دهید

  • ناشناس 0 0

    کیفیت مهم تر از انجام تعداد بالای پروژه ها هست
    الان خیابان پیروزی و محراب و کوچه های واصله را به اندازه نزدیک به ۴۰ سانت آسفالت بی کیفیت و بدون سلیقه زدن انگار یه بچه ۱۰ ساله آسفالت زده الان کوچه ها از خونه ها بالاتر شده