| کد خبر: 267365 |

رجا: با مساعدت وزارت کار ترن‌ ست تهران یزد راه‌اندازی شد

مدیرعامل شرکت حمل ونقل ریلی رجا گفت: قطار تندروی پردیس (ترن ست) این شرکت پس از انجام تعمیرات ویژه از فردا در مسیر یزد راه اندازی می شود.

تین نیوز

 مدیرعامل شرکت حمل ونقل ریلی رجا گفت: قطار تندروی پردیس (ترن ست) این شرکت پس از انجام تعمیرات ویژه از فردا در مسیر یزد راه اندازی می شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از تسنیم،  ناصر بختیاری با اشاره به این که ترن ست تهران یزد تهران با اخذ مجوز سیر از راه آهن از روز چهارشنبه 4 بهمن ماه 1402 همه روزه در مسیر تهران یزد تردد می کند اظهار کرد: قطار مذکور همه روزه ساعت 6 صبح از ایستگاه یزد به سمت تهران حرکت و ساعت 15:50 از تهران مراجعت می کند.

وی  با اشاره به فروش بلیت این مسیر از ساعت 11 صبح امروز سوم بهمن 1402 افزود: هموطنان می توانند برای تهیه بلیت این قطار به سایت رجا به نشانی www.raja.ir ،  وب سرویس ها و نمایندگی های مجاز فروش مراجعه کنند.

وی تصریح کرد: هموطنان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص بهای بلیت، ظرفیت موجودی و... علاوه بر سایت این شرکت، با تلفن 1539 (سامانه ارتباط با مشتریان رجا) به صورت شبانه روزی تماس بگیرند.

مدیرعامل رجا یادآور شد: قطار تندرو پردیس با مساعدت وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی و تلاش و همت جهادی بخش فنی شرکت رجا و کارگران و مهندسان خدوم شرکت نوین صنعت رجا، بعد از انجام تعمیرات ویژه از فردا در مسیر یزد راه اندازی می شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 1 0

    دو روز دیگه میخابه توبلاک باید برید امداد‌.‌‌....‌‌ چرا اصرار به شنا خلاف جهت آب دارید...هزینه تعمیر و نگهداری این قطارها بقدری بالاست که تمام در آمد قطارهای مسافری رو خرج این لگن ها بکنید

  • ناشناس 1 0

    چناب آقای بختیاری اینهمه اجحاف و تبعیض بین پرسنل نوین صنعت و رجا بر چه اساس و برای چیست ؟ چرا باید پرسنل نوین صنعت بدید پیمانکار نگاه شوند ؟ پرسنلی که هم وظایف خود در شرکت نوین انجام میدهند و هم بازوی کاری و فنی و تخصصی معاونت فنی رجا هستند .
    یک مثال ساده : مهندسین نوین صنعت دو تا اتوماسیون ادارای جوبگوا هستند ، اتوماسیون نوین و اتوماسیون رجا که کارهای است که موظفی پرسنل رجاست؟!