| کد خبر: 260812 |

در مراسم بدرقه راهیان کربلا اعزامی با قطارهای رجا عنوان شد:

◄ قطارهای رجا در خدمت 50 هزار نفر از زائران اربعین

مراسم بدرقه زائران اربعین اعزامی با قطارهای فوق العاده رجاء عصر یکشنبه 5 شهریورماه 1402 در ایستگاه راه آهن تهران برگزار شد.

تین نیوز

مراسم بدرقه زائران اربعین اعزامی با قطارهای فوق العاده رجاء عصر یکشنبه 5 شهریورماه 1402 در ایستگاه راه آهن تهران برگزار شد.

به گزارش تین نیوز، این مراسم با حضور علیرضا علی سلیمانی معاون شرکت رجاء ، سید یعقوب حسینی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل این شرکت و جمعی از مسئولان و کارکنان رجاء و مداحان اهل بیت عصمت و طهارت در سکوی شماره 4 ایستگاه راه آهن تهران برگزار شد.

علی سلیمانی در حاشیه این مراسم با اظهار خرسندی از توفیق خدمت و سرویس دهی رجاء به زائران به خبرنگار تین نیوز بیان کرد: قطارهای فوق العاده اربعین از 28 مرداد آغاز به سرویس دهی کرده اند و جابجایی زائران توسط این قطارها تا 19 شهریور ادامه خواهد داشت. مجموعا 114 حرکت قطار خواهیم داشت و 23 قطار نیز از کرمانشاه به زائران خدمت می دهد.

وی افزود: مجموعا 50 هزار صندلی برای زائران محترم تدارک دیده ایم که 39 هزار صندلی از آنها به صورت فوق العاده و علاوه بر قطارهای برنامه ای، تامین شده است. این قطارها از مبادی تهران، مشهد، کرمان، زاهدان به مقصد خرمشهر حرکت می کنند و قطار مشهد کرمانشاه نیز روزی یک سیر به مسافران از تهران خدمت رسانی می کند.

علی سلیمانی با بیان این که تاکنون 60 درصد ظرفیت صندلی های تامین شده برای زائران اربعین فروش رفته است، خاطرنشان کرد: بررسی ها نشان می دهد امسال با افزایش مسافر مواجه بوده ایم و امیدواریم طی روزهای آینده الباقی بلیت های این قطارها نیز به فروش برسد.

گزارش تصویری این مراسم را در ادامه ببینید:

قطار رجا اربعین

قطار اربعین

قطار اربعین

زائر اربعین

قطار خرمشهر

بدرقه زائران اربعین رجا

قطارهای اربعین رجا

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.