| کد خبر: 127658 |

◄​ موفقیت شرکت TMB در ساخت پل هوایی انتقال مسافر

تین‌نیوز| پل هوایی انتقال مسافر (PBB) شرکت تولید ملزومات برق تست‌های نهایی ساخت را با موفقیت گذراند.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، انجام عملیات نصب و راه‌اندازی با حضور کارشناسان شرکت انتقال‌دهنده تکنولوژی این پل‌ها از کشور کره‌جنوبی به اتمام رسید و هم اکنون پل هوایی انتقال مسافر در محل کارخانه این شرکت آماده‌ی بازدید است.

شرکت تولید ملزومات برق با اخذ انتقال تکنولوژی از شرکت AG کره‌جنوبی، یکی از معتبرترین شرکت‌های سازنده پل انتقال مسافر در دنیا، در سال 1392 طی فرآیندی منظم و فشرده اقدام به انتقال تکنولوژی تولید این محصول در داخل کشور کرده است.

با گذشت سه سال از قرارداد انتقال تکنولوژی فی مابین این دو شرکت، شرکت کره‌ای طبق قرارداد با برگزاری چندین جلسه آموزشی در ایران و کره اطلاعات فنی را به این شرکت ایرانی انتقال داده است. 

در همین راستا ماحصل این فرآیند، ساخت اولین پل انتقال مسافر Apron Drive در کشور است که هم اکنون این پل با انجام موفقیت‌آمیز تست‌های نهایی توسط متخصصات کره‌ای در کارخانه شرکت تولید ملزومات برق واقع در نظرآباد کرج آماده‌ی بازدید مسئولین است.

حال پس از انجام تست‌های نهایی این محصول توسط مهندسان کره‌ای شرکت AG، ایران قادر به ساخت پیشرفته‌ترین نوع پل‌های هوایی موجود در دنیا با تکنولوژی Non-Step(سطح کاملاً مسطح تونل‌ها) خواهد بود.

باید عنوان کرد این تکنولوژی در حال حاضر در انحصار کشورهای ژاپن و کره است که از ویژگی‌های استفاده از این تکنولوژی می‌توان به سهولت هر چه بیشتر مسافران برای عبور از پل به دلیل نداشتن اختلاف سطح بین تونل‌ها، هدایت آب باران از لایه‌های خارجی تونل و حذف امکان بالازدگی آب در تونل در هنگام باران‌های شدید و زیبایی هر چه بیشتر در داخل تونل اشاره کرد.

لازم بذکر است، شرکت تولیدملزومات برق در حال حاضر توان تولید حداقل 20 دستگاه پل انتقال مسافر در سال را دارا است.





 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.