| کد خبر: 269017 |

مترو به این مناطق تهران رسید | افزایش ۱۵ درصدی مسافران مترو با احداث دو ایستگاه جدید

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: ساکنان منطقه بی برخوردار شمال غرب تهران که از مترو بی بهره هستند است، با احداث دو ایستگاه در خط ۷ از مترو بهره مند خواهد شد.

تین نیوز

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: ساکنان منطقه بی برخوردار شمال غرب تهران که از مترو بی بهره هستند است، با احداث دو ایستگاه در خط ۷ از مترو بهره مند خواهد شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از همشهری ؛ محسن هرمزی معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران در مراسم یکصدوچهارمین پویش امیدوافتخار، با اشاره به آغاز عملیات اجرایی ضلع شمال غربی خط ۷ مترو و افتتاح ورودی دوم ایستگاه شهید دادمان، گفت: در سال گذشته پروژه خط ۷ مترو را رو به اتمام بردیم و ایستگاه شهید دادمان به بهره برداری رسید، در کمتر از یکسال ورودی دوم این ایستگاه افتتاح شد تا دسترسی مردم را به بیمارستان آتیه و سایر مجموعه‌ها تسهیل شود.

هرمزی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی توسعه شمال غربی خط ۷ مترو، گفت: بحث توسعه شمال غربی خط ۷ در دستور کار قرار گرفت و در این دوره مدیریت شهری با کمک شورای عالی ترافیک کشور مطالعات فاز یک مصوب شد. بر این اساس باید گفت، پروژه ای که امروز کلنگ زنی می شود پروژه مهمی است. منطقه بی برخوردار شمال غرب تهران که از مترو بی بهره بود، با احداث این دو ایستگاه در خط ۷ از مترو بهره مند خواهد شد این ۲ ایستگاه -دانشگاه آزاد و چهاردیواری- ظرفیت دارد که بیش از ۱۵ درصد به ظرفیت مسافران مترو اضافه کند.

معاون شهردار تهران تصریح کرد: تمام تملک‌ها با دانشگاه آزاد انجام شده است و با همکاری قرارگاه خاتم الانبیا این پروژه انجام خواهد شد، بیش از ۳ هزار میلیارد تومان برای این دو ایستگاه از محل اوراق مشارکت در بودجه سال آینده در نظر گرفته شده است و طی توافقاتی که داشتیم قرار است این دو ایستگاه در بازه زمانی ۲۴ ماه افتتاح شوند اما امیدواریم این زمان به ۱۸ کاهش پیدا کند و زودتر مرحله تونل را به اتمام برسانیم.

او افزود: امیدوارم متروی تهران روزهای خوبی را داشته باشد، خط ۱۰ با همکاری قرارگاه خاتم شروع شد و تلاش خواهیم کرد که قرارداد خط ۹ را سال آینده با قرارگاه خاتم نهایی کنیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.